|

معرفی چند مدل پیراهن و لباس شب

با جذاب ترین ترندهای لباس مجلسی1402 آشنا شوید؛ ملکه خودت باش و لباس شب بپوش!

لباس شب

لباس شب یکی از کاربردی ترین لباس ها برای خانم های جوان محسوب می شود زیرا این لباس ها از رفتن به تولد گرفته تا مراسم عروسی استفاده می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی لباس شب و یا لباس مجلسی یکی از آیتم های استایل است که بر روی شناخت افراد از شما تاثیر زیادی دارد. زیرا این لباس به سلیقه کاملا شخصی شما انتخاب می شود و شما آن را مانند لباس اداری یا فرم محل کارتان برای پیروی از قانون خاصی به تن نمی کنید. در نتیجه شما به نوعی با پیراهن زنانه و لباس مجلسی خود تا حدودی استایل شخصی خود را به نمایش می گذارید. خب قبل از اینکه به سراغ انتخاب لباس شب برای مهمانی ای که دعوت شده اید بروید بهتر است تا حدودی با این آیتم و باید و نباید هایش در استایل آشنا شوید. لباس شب به لباس های مجلسی کوتاه و یا بلندی گفته می شود که طراحی خاص خود را دارند و لزوما از مد روز پیروی نمی کنند. این لباس ها غالب ویژه ای دارند و بسیار متناسب با بدن افراد دوخته می شوند. برای انتخاب یک لباس شب مناسب باید به المان های متفاوتی از جمله سایز و رنگ آن دقت کرد. لباس شب باید دقیقا متناسب با سایز انتخاب شود در غید اینصورت استایل مجلسی شما را خراب خواهد کرد.

همچنین پارچه هایی که برای لباس شب استفاده می شود پارچه هایی مرغوب و با کیفیت هستند، در نتیجه این لباس های تا حدودی قیمت های بالاتری از لباس های رسمی و مجلسی دیگر دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع لباس شب آشنا شوید.

لباس شب

لباس شب

برای مهمانی های رسمی لباس شب ماکسی و بلند بپوشید

در انتخاب لباس شب و لباس مجلسی بلند باید به نکات زیادی توجه کرد. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که لباس شب بلند خود را در سایز مناسب و جنس مناسب انتخاب نمایید. فراموش نکنید که انتخاب مدل و رنگ لباس مجلسی به مهمانی ای که قرار است در آن شرکت کنید بستگی دارد زیرا لباس های رنگ روشن و باز برای مهمانی های رسمی خیلی مناسب نیستند. در نتیجه اگر به یک عروسی بزرگ دعوت شده اید بهتر است که یک لباس مجلسی ماکسی و بسته را انتخاب کنید که دارای رنگ های تیره و یا خنثی باشد. البته به جنس لباس هم دقت کنید این لباس های مجلسی معمولا از پارچه های مرغوب و زیبا تهیه می شوند ولی درکل اطمینان حاصل کنید که دانتل و پارچه بکاربرده شده در لباس از کیفیت و ظاهر مطلوبی برخوردار هستند.

لباس شب

لباس شب

پیراهن شانل بپوشید؛ از ترندهای محبوب 2023 کمک بگیرید

ادکلن شنل، عطر شنل، مدل لباس شنل و بسیاری عبارت‌ های مشابه دیگر، امروزه کلیدواژه‌ های مهم دنیای لوکس و یا حتی مردم عادی به شمار می‌آیند و می توان گفت که همه موارد ذکر شده نشانه‌ های سرمایه‌ داری در زندگی روزمره هستند. در نتیجه اگر می خواهید استایلی متفاوت و لوکس را از خود در مهمانی به نمایش بگذارید، بهتر است که یک کت و دامن یا پیراهن شنل بافت به تن کنید و آن را با آیتم های مکمل کاملا ساده و دارای هارمونی رنگ ست نمایید تا از زیبایی  جلوه پیراهن خود نکاسته باشید. یکی از نکاتی که در این استایل نباید فراموش کنید این است که پارچه شانل به دلیل اینکه دارای بافت طرح دار است اگر با آیتم های طرح دار ست شود ظاهر شما را شلوغ نشان خواهد داد.

لباس شب

لباس شب

پیراهن های میدی و دخترانه را فراموش نکنید

یکی از ترندهای همیگی از سال های خیلی دور تا امروز پیراهن های میدی و شیک هستند، شاید به نظرتان جالب باشد ولی این پیراهن ها از دهه 1920، زمانی که پس از چند قرن، برای اولین بار دامن هایی که روی زمین کشیده می شدند کنار گذاشته شدند تا امروز همراه ما هستند. اگر می خواهید به مهمانی ای بروید که در آن لباستان نیازی به رسمیت زیبادی ندارد، بهترین گزینه برای شما قطعا یک پیراهن میدی است. البته این پیراهن ها نوع های خیلی مجلسی و لوکسی هم دارند که حتی برای مهمانی هایی مانند عروسی قابل استفاده هستند.

لباس شب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی