|

استایل رسمی کریسمس

برای شب کریسمس پیراهن بپوش؛ معرفی استایل های شیک و مجلسی سال نو میلادی

استایل رسمی کریسمس

کریسمس و جشن آغاز سال نو میلادی یکی از رخدادهای مهم برای خیلی از مردم جهان است در نتیجه باید در این شب حتما لباسی لوکس و زیبا به تن کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کریسمس و جشن آغاز سال نو میلادی یکی از رخدادهای مهم برای خیلی از مردم جهان است که فقط یک بار در سال اتفاق می افتد و تا سال بعد دیگر خبری از جشن کریسمس نخواهد بود، در نتیجه اگر در این شب مهم و به یاد ماندنی به مهمانی دعوت شده اید حتما لباسی لوکس و زیبا به تن کنید تا در قاب خاطره ها و همچنین یاد افراد ماندگار و زیبا بمانید. برای هر مناسبتی لباس خاصی که به آن مناسبت و مجلس مربوط می شود باید پوشید، پس پوشیدن  لباس کریسمسی مناسب می‌تواند حس خوبی به جشن بدهد. وقتی اطرافیان  لباس کریسمس را بر تن شما می بینند مطمئنا حال و هوای جشن را بیشتر حس می کنند و روزهای جشن تبدیل به خاطراتی فراموش نشدنی می شود. برای داشتن استایل رسمی کریسمس فقط کافی است از رنگ های تِم شب کریسمس استفاده کنید؛ برای این کار هم نیاز نیست زیادی به خود سختی بدهید زیرا با نگاهی سطحی به درخت کریسمس متوجه این رنگ ها خواهید شد.

جالب است که بدانید رنگ های تِم شب کریسمس دقیقا با رنگ های شب یلدای ما ایرانیان یکی است، رنگ قرمز و سبز هر دو همانطور که نماد طولانی ترین شب سال هستند نماد جشن سال نو میلادی نیز هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های کریسمسی آشنا شوید.

استایل رسمی کریسمس

استایل رسمی کریسمس

در جشن کریسمس پیراهن قرمز بپوشید

یکی از ترفندهای خوش پوشی و لوکس به نظر آمدن در مهمانی کریسمس پوشیدن پیراهن به یکی از رنگ ها و یا نمادهای این مراسم است. شما برای داشتن استایلی رسمی و دلبرانه می توانید از یک پیراهن مخمل یا ساتن قرمز یا زرشکی استفاده کنید، فقط حتما به خاطر داشته باشید که اگر همچین پیراهنی را به تن کردید برای آیتم های مکمل و یا اکسسوری از رنگ مشکی استفاده کنید زیرا هیچ رنگی به اندازه مشکی نمی تواند استایل شما را زیبا کند و جلوه پیراهن شما را هرچه بیشتر به نمایش بگذارد.

استایل رسمی کریسمس

استایل رسمی کریسمس

سال نو میلادی را با رنگ سبز شروع کنید

وقتی صحبت از استایل رسمی و شیک به میان می آید همه ما برای چنین مراسمی پیراهن اولین چیزی است که به ذهنمان می رسد. حال چگونه می توانیم با این آیتم دوست داشتنی استایلی شیک و کریسمسی داشته باشیم؟ در جواب باید بگویم کار بسیار آسانی است شما فقط کافی است رنگ پیراهن خود را سبز انتخاب نمایید تا بهترین عکس های سال نو را با درخت کریسمس خود داشته باشید. رنگ سبز یکی از بهترین و زیبا ترین رنگ ها برای این شب به یادماندنی است در نتیجه شما می توانید از این رنگ برای اکسسوری هم استفاده نمایید.

استایل رسمی کریسمس

استایل رسمی کریسمس

لباس شب مشکی بپوشید؛ کریسمس را شیک بگذرونید

یکی دیگر از پیشنهادهای زیبا برای شب کریسمس پوشیدن لباس مجلسی و رسمی مشکی است. لباس مشکی یکی از لباس هایی است که برای تمام جشن ها و مراسم هایی که می خواهید لوکس و زیبا به نظر برسید گزینه مناسبی خواهد بود. برای شروع سال نو میلادی می توانید از اکسسوری و یا کفش های قرمز و سبز استفاده کنید تا استایل خود را از سادگی در بیاورید و کمی جذابیت و انرژی به آن اضافه کنید. البته اگر پیراهن مشکی ای که انتخاب نموده اید دارای طرح یا تکه دوزی های رنگی است بهتر است برای اکسسوری و کفش از رنگ های موجود در لباس الهام بگیرید.

استایل رسمی کریسمس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها