|

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

پنج فیلم سینمایی سوپر عاشقانه که دیوونت میکنه؛ اینا تَه عشقولانه بازینااا!

اگه به دنبال چند تا سینمایی توپ میگردی که فضای عاشقانه داشته باشه و جون بده واسه دو نفره دیدن ما چند تا از بهترین هاش رو بهت معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- بدون شک و تردید سینمایی های عاشقانه در بین تمامی ژانر های سینمایی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و تا کنون هم شاهکار های سینمایی زیادی در این ژانر ساخته شده است که هر قدر هم از زمان اکران آن ها می گذرد همچنان تماشای آن ها لذت بخش است، سینمایی های عاشقانه ای نظیر برباد رفته یا تایتانیک هرگز قدیمی نمی شوند و در هر زمانی هم که باشد می توانند اشک شما را در آورند.

اگر به تماشای سینمایی های عاشقانه علاقه دارید و به دنبال یکی دو تا سینمایی خوب و درجه یک هستید در ادامه با ما همراه باشید که ما پنج تا از بهترین ها و درجه یک ترین ها رو به شما معرفی می کنیم که قطعا از تماشای اون ها غرق در لذت خواهید شد و شما رو به وجد خواهند آورد.

1.تجارت پر مخاطره – 1983

به گزارش شایانیوز، طرفداران هنرمند محبوب و خوش تیپ تام کروز قطعا از تماشای یک سینمایی عاشقانه کمدی که او درش نقش آفرینی کرده باشد لذت می برند. بسیاری از منتقدین تجارت پر مخاطره را یکی از بهترین و مهم ترین سینمایی های پرونده کاری تام کروز معرفی می کنند. این کمدی عاشقانه نه تنها توانست به طرز قابل توجهی تحسین منتقدین رو به دست بیاره بلکه در گیشه نیز موفقیت چشمگیری داشت و حسابی دل مخاطبین خود رو برده بود.

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

2.گمشد در ترجمه - 2003

سینمایی گمشده در ترجمه یا از دست رفته در ترجمه با بازی اسکارلت جوهانسون یک درام عاشقانه است که به خاطر تعریف متفاوت و خاصی که از عشق ارائه می دهد از طرف بسیاری از منتقدین مورد تحسین قرار گرفت. این سینمایی در ارتباط با یک ستاره میانسال امریکایی است که در حال فراموشی می باشد. زمانی که این ستاره برای قبول کردن نقشی در یک تبلیغ عازم ژاپن می شود با یک زن جوان و زیبای امریکایی مواجه می شود که همین آشنایی باعث آغاز ماجرا و پیچ و خم های تازه می شود.

امتیاز IMDb : 7.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

3.عهد – 2012

تا به حال به این فکر کرده اید که چه می شود اگر یک روز کسی که عاشقش هستید شما را به یاد نیاورد؟ سینمایی عهد یک داستان عاشقانه پیچیده یا عجیب و غریب نیست بلکه داستانی بر اساس واقعیت می باشد که روایتگر یک عاشقانه زیبا و دوست داشتنی است. عشقی پایدار که حتا با وجود فراموشی یکی از آن ها باز هم چون گلی که از میان سنگ ها راه خود را به سمت آسمان پیدا می کند شکوفه خواهد کرد.

امتیاز IMDb : 6.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 32 / 100

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

4.او – 2013

سینمایی او یا Her یک سینمایی عاشقانه و علمی تخیلی است، از آن دست سینمایی هایی که باید دید البته با این پیش فرض که قرار است حسابی رویتان تاثیر بگذارد. او، داستان مردی به نام تئودور است که اوضاع روحی و خانوادگی خوبی ندارد و برای همین هم نرم افزاری گویا با هوش مصنوعی می خرد تا بتواند با او صحبت کند، اما پس از مدتی تئودور به این نرم افزار گویا که سامانتا نام دارد وابسته می شود و به نوعی رابطه ای عاشقانه بین آن دو شکل می گیرد.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

5.درباره زمان – 2013

اگر به دنبال یک فیلم عاشقانه، کمدی و کمی تا قسمتی تخیلی هستید درباره زمان از آن فیلم هایی است که نباید از دست بدهید. درباره زمان داستان مردی است که متوجه می شود از قدرت ماورایی و خارق العاده برخوردار است و می تواند در زمان سفر کند و باعث تغییر اتفاقات شود، اما او تصمیم میگرد تا با روند اتفاقاتی که رخ می دهد کاری نداشته باشد و در عوض از این قدرت خود برای پیدا کردن عشق استفاده کند.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 70 / 100

سینمایی عاشقانه خوب چی ببینیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها