|

نکات اصولی شستن کاپشن و لباس زمستونه؛ اینجوری لباستُ عین روز اولش تر و تمیز کن!

اینجا قراره ترفندای شستن کاپشن رو با روش اصولیش یاد بگیرین و دریابین که چجوری میشه جذابیت اولیه کاپشن رو بهش برگردنین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که پاییز و زمستون با آب و هوای یهویی سردش کلی لرزه به تنمون انداخته، همه رفتن سراغ لباس های گرمشون که اینطوری شاید بتونن از این سرما در امان بمونن. در این زمینه یکی از لباس های گرمی که خیلی تو این سرما طرفدار داره، کاپشن نام داره. بله... همون کاپشنی که وقتی از چمدوناتون بیرون میارینش یهو میبینین با کلی لکه و آلودگی رهاش کردین یا حتی اگه تمیز باشه دوست دارین بزنینش به دل آب تا با تمیز کردنش کلی رو جذابیتش بیارین!

خب ما هم میخوایم بهتون کمک کنیم. میپرسین چطوری؟ با آموزش ترفندای شستن این لباس خیلی یغور و البته کاربردی. یکی از مواردی که بهتره پیش از اقدام برای شستن کاپشن بهش توجه کنین اینه که حتما به نکاتی که مربوط به این کاره دقت کنین. در ادامه قصد داریم تعدادی از این نکات رو با شما به اشتراک بذاریم. با ما همراه باشید:

اول متن

1. جیب های کاپشن را بگردین!

اولین کاری که نیازه پیش از اقدام برای شستن کاپشن انجامش بدین اینه که حتما جیب های کاپشن خود رو بگردین. بهتره بدونین عدم توجه به این موضوع باعث میشه که کاپشن شما با سرعت بیشتری آسیب ببینه و دیگه هیچ جوره نتونین مثل روز اول درش بیارین. همچنین خیلیا هستن که وسایل و ابزار تیز توی جیب کاپشن خود قرار میدن که این کار چه عواقبی میتونه برای کاپشن شما داشته باشه به خوبی میدونین.

335281_14939_XL

2. اتیکت روی کاپشن رو بخونین!

نکته دومی که برای شستن کاپشن می بایست بهش توجه کنین اینه که حتما پیش از اقدام برای شست و شو اطلاعاتی که روی اتیکت کاپشن نوشته شده رو به طور کامل مطالعه کنین. این کار باعث میشه از هر گونه آسیبی که ممکنه در آینده متوجه شما بشه جلوگیری کنین. البته که کاپشن با پارچه خاصی که داره این نکته رو بولد میکنه که حتما از شوینده ها و روش های خاص شست و شو کمک بگیرین ولی این رو گفتیم که حتما نسبت به انجامش توجه داشته باشین.

مارک

3. دکمه یا زیپ کاپشن رو ببندین!

در این مرحله نوبت میرسه به یکی از امور بسیار مهمی که باید برای شست و شوی کاپشن بهش توجه کنین و اون هم اینه که اگه کاپشن شما دکمه داره یا زیپ داره حتما اونا رو ببندین. چرا که شستن کاپشن در صورتی که زیپ باز باشه باعث این میشه که هنگام شستن آسیب زیادی به بافت پارچه کاپشن وارد آید. همچنین برای اینکه هیچ گونه چروک یا مشکل خاصی برای پارچه کاپشن پس از شست و شو پیش نیاد، بایستی حتما این کارو انجام بدین.

uWDAFgyUwBnPwVfA

4. لکه گیری کاپشن یادت نره!

اکنون نوبت میرسه به لکه گیری کاپشن که حتما باید پیش از شستن پارچه نسبت به انجام اون اقدام کنین. این کار باعث میشه اگه لکه خیلی آسیب زایی هست به قسمت های دیگه کاپشن منتقل نشه. البته این کار هم قلق خاصی داره و اون هم اینه که اول چند قطره ای از مایع ظرفشویی را روی لکه بریزین.

حالا که این کار رو انجام دادین برین سراغ اینکه لکه ها رو به آرومی از روی پارچه کاپشن بردارین. بدین منظور باید حسابی حواستون رو جمع کنین که اصلا هیچ آسیبی به کاپشن نرسه. حالا که لکه به طور کامل از بین رفت، نوبت به این میرسه که ده دقیقه لباستون رو بذارین خیس بشه و پس از اون لباس ها رو بندازین توی ماشین.

لکه گیری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها