|

خودت رو بشناس!

تست شخصیت شناسی تصویری؛ با این تست زیر و بَم رفتاری هرررکی میخوای رو در بیار

تست های روانشناسی تصویری به ما کمک می کنند تا بعد های مختلف شخصیتی رو پیدا کنیم پس اگر شما هم کنجکاو هستید این تست رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدون شک شما هم تا به حال بارها با تست های روانشناسی تصویری رو به رو شده اید، تست هایی که ادعا می کنند با یک تصویر ساده و معمولی اما حساب شده می تواند ویژگی های جالب شخصیتتان را به شما گوشزد کند؛ از طرفی یک جنبه بسیار جذاب آن ها نیز این است که با نشان دادن آن ها به دوستانتان می توانید اطلاعات جالبی را در رابطه با ویژگی های شخصیتی آن ها بدست بیاورید. این تست ها معمولا طرفداران زیادی دارند چون در عین این که برای شما زمینه سرگرمی و تفریح را فراهم می کنند اطلاعاتی را هم در اختیارتان قرار می دهند که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه ما نیز یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز را برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید ابعاد جالبی از شخصیت خودتان یا دوستانتان را کشف کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک ماشین، تصویر مردی که با دوربین نگاه می کند و یا تصویر حرف انگلیسی A؟ اولین چیزی که شما در این تصویر دیدید چه بود؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

اول از همه تصویر یک ماشین توجهم را جلب کرد

اگر در ابتدا آنچه که در تصویر توجه شما را به خود معطوف کرد یک اتومبیل می باشد به معنای آن است که به احتمال بسیار زیاد شما از جمله افراد آرمانگرایی هستید که دوست دارید سبک و اصول خاص مربوط به خود را در زندگی پیدا کنید. با توجه به این که این ماشین بخش کوچکی از تصویر می باشد می توانیم بگوییم که شما در توجه به جزئیات و مسائل کوچک توانایی بالایی دارید اما با این حال ممکن است که اهل بزرگنمایی نیز  باشید که گاها هنگام تصمیم گیری های مهم شما را با مشکل مواجه می کند.

اول از همه تصویر مردی با دوربین توجهم را جلب کرد

مرد با دوربین شکاری بخش اعظمی از تصویر را نشان میدهد و توجه شما به آن به معنای آن است که به احتمال بسیار زیاد، شما اصولا به کلیات یک مسئله توجه می کنید و چندان برای جزئیات اهمیتی قائل نمی شوید. اگر چه که کلی نگری ویژگی بدی نیست اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که غافل شدن از جزئیات نیز همیشه خوب نمی باشد و ممکن است باعث شود که شما در موقعیت های مختلف تصمیم گیری هایی سریع داشته باشید که بدون تحلیل شرایط اتخاذ شده اند.

اول از همه تصویر حرف انگلیسی A توجهم را جلب کرد

اگر شما اولین چیزی که دیدید حرف A می باشد شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد بسیاری کمی می توانند در نگاه اول این تصویر را ببینند، بنابراین شما از جمله افرادی هستید که می توانند مسائلی درک کنند که غالبا دیگران از آن ها عاجزند پس باید گفت شما در کشف مسائل خوب هستید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها