|

خودت رو بشناس!

تست شخصیت شناسی تصویری؛ بگو تو تصویر چی دیدی تا زیر و بَمِت رو در بکشم بیرون!

تست های روانشناسی تصویری به ما کمک می کنند تا بعد های مختلف شخصیتیمون رو پیدا کنیم پس اگر شما هم کنجکاو هستید این تست رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بدون شک شما هم تا به حال بارها با تست های روانشناسی تصویری رو به رو شده اید، تست هایی که آن چه در نگاه اول توجه شما را جلب می کند می تواند ویژگی های جالب شخصیتتان را به شما گوش زد کند؛ از طرفی گاها ممکن است با نشان دادن آن ها به دوستانتان توانسته باشید اطلاعات جالبی را در رابطه با شخصیت آن ها بدست بیاورید. این تست ها معمولا طرفداران زیادی دارند چون در عین این که برای شما زمینه سرگرمی و تفریح را فراهم می کنند اطلاعاتی را هم در اختیارتان قرار می دهند که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه ما نیز یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز را برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید ابعاد جالبی از شخصیت خودتان یا دوستانتان را کشف کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک پرنده شکاری یا تصویر دو تمساح؟ اولین چیزی که دیدید چه بود؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

اول از همه تصویر یک تمساح را دیدم

اگر اولین چیزی که در تصویر بالا توجه شما را جلب کرد یک تمساح می باشد به معنای آن است که شما ذاتا یک رهبر هستید و برای همین هم می خواهید که مسئولیت و مدیریت امور را در دست بگیرید. به احتمال زیاد شما معمولا سعی می کنید تا کنترل اوضاع را داشته باشید. با این همه موارد ذکر شده ابدا به معنای این نیست که شما شخصیت زورگو و ظالمی دارید بلکه شما شخصیتی مدیر گونه دارید.

اول از همه تصویر یک پرنده را دیدم

مشاهده پرنده در اولین نگاه به معنای آن است که شما کمی تا قسمتی از امتحان کردن راه های دشوار و سخت هراسانید، اما شاید بد نباشد که کمی تغییر ایجاد کنید و از راه های پر فراز و نشیب نترسید و برای موفقیت و رسیدن بعه آرزوهایتان بیشتر تلاش کنید. به احتمال زیاد شما از آن دست افراد هستید که نظر و سبک زندگی دیگر افراد به ویژه آن ها که در زندگیشان موفق شده اند برایتان اهمیت بالایی دارد. مسلما شما هم فلسفه فکری خود را دارید اما این طور که به نظر میرسد خیلی زود در برابر دیگران کوتاه می آیید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طاهر ارسالی در

    اگر در تصویر گرگ ببینم تعبیرش چیست؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها