|

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

کی میگه هر کی لاغره خوشتیپ تره؟ پلاس سایزها با این مدل مانتو ها برید واسه رو کم کنی

درسته که اندام رو فرم کمک می کنه تا ظاهری بهتر داشته باشید و حتا بهتر و ساده تر خرید کنید اما معنیش این نیست که پلاس سایز ها خوشتیپ نیستند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روز ها هیکل رو فرم داشتن و لاغر بودن یکی از معیار های زیبایی جهانی به حساب میاد و انقدر نقش پررنگی داره که خیلی ها خوشتیپ بودن و شیک بودن رو هم وابسته به داشتن اندامی زیبا و لاغر میدونند اما همیشه که نمیشه آدم خودش رو در بند استاندارد های زیبایی جهانی کنه، حتا اگر در  بین استایل سلبریتی ها و هنرمندهای معروف جهانی هم نگاه کنید پلاس سایز هایی می بینید که آدم از تیپشون حظ میکنه و لذت می بره، پس اصلا فکر نکنید که لازمه یک استایل خوب و جذاب صرفا، داشتن اندام لاغر و جمع و جوره. برای اینکه خوشتیپپ باشید و شیک پوشیتون زبون زد باشه نکته های مهم تری هست که باید بهش توجه کنید، مثل این که چه آیتم هایی متناسب با اندام شما هستند و یا این که چه آیتم هایی ترکیب خوبی با هم خواهند داشت.

با همه این اوصاف ممکنه که شما به نظرتون این موضوع چندان با عقل جور در نیاد که چطور میشه هم پلاس سایز بود هم یه خوش تیپ جذاب اون هم بدون این که صرفا گرون پوشی کرد! پس بانو های سایز بزرگ عزیز به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی ایده خوب و درجه یک داریم.

1.مانتو عبایی هم شیک و هم کاربردی

مانتو های بلند برای خانم های سایز بزرگ خیلی گزینه مناسبی هستند چونکه اندام اون ها رو یک دست تر و یک پارچه تر نشون میده بنابراین یک مانتو عبایی بلند می تونه انتخاب خیلی خوبی باشه، اما زمانی این گزینه عالی عمل می کنه که به جای شلوار های گشادی که خیلی هم الان رو بورسند شما برید سراغ شلوار های اسکینی. در کل به خاطر داشته باشید که مانتو های بلند در هر حالتی که باشند برای شما یک انتخاب هوشمندانه هستند حالا فرقی نداره عبایی باشند، جلو بسته باشند و یا هر مدل دیگه ای.

 

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

2.مانتو پیراهنی خنک و راحت

به گزارش شایانیوز، یکی دیگه از انواع مانتو های بلندی که می تونه برای شما خیلی کاربردی باشه که اتفاقا برای تابستون هم خیلی جواب میده مانتو پیراهنی است، حالا چرا چون هم خنکه و هم گشاد و این باعث میشه که گرمای تابستون شما رو کمتر اذیت کنه و یه استایل کاملا متناسب با فصل برای خودتون بسازید.

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

3.پانچو فشن و خاص

نمی تونیم بگیم که پانچو جزو ترند های بهار و تابستونی 1401 به حساب میاد اما می تونیم بگیم که یکی از آیتم های خاص و فشن به حساب میاد که خیلی هم جذابه حالا بهتره که زیر پانچو شومیز و شلوار یک رنگ بپوشید تا هم لاغر تر دیده بشید و هم استایلتون ترندی تر دیده بشه.

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

4.کت شلوار نیمه رسمی و به روز

ست پوشیدن این روز ها کلا خیلی طرفدار پیدا کرده مثلا ست شومیز و شلوار، ست مانتو کتی و شلوار و نهایتا کت شلوار، که اصلا از جایگاه خاصی برخورداره. پوشیدن کت شلوار ست و یا مانتو کتی و شلوار ست استایل شما رو هم شیک و لوکس می کنه و هم بهتون ظاهری مدرن میده. البته پلاس اسیز های عزیز بهتره که سراغ کت های اور سایز نرند و گزینه هایی رو انتخاب کنند که سایزشونه یعنی نه زیادی فیت باشه و نه گشاد باشه.

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

5.بلوز دامن هم منحصر به فرد هم تابستونیِ تابستونی

برای کنار اومدن با گرمای طاقت فرسا تابستونی پوشیدن لباس های خنک بهترین کار ممکنه مثل دامن. حالا دامن رو چطور میشه برای یه استایل خیابونی استفاده کرد؟ خیلی ساده است با شومیز یا بلوز، اگر یه صندل هم بزنید تنگش که دیگه میشه ته یه استایل تابستونیِ خنک و کژوال.

چطور پلاس سایز خوشتیپ باشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، یه پلاس سایز با چه آیتم های دیگه ای میتونه خوشتیپ بشه؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مبین ارسالی در

    خیلی مدل هاش قشنگ برای سایز بزرگ

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها