|

اصول شیک پوشی

دیگه وقتشِ که با رنگ های پاستیلی استایلت بسازی؛ کلی ست جذاااب با مانتوهاش

اگه هنوز اعتماد به نفس استفاده از رنگ‌های پاستیلی رو ندارید از اکسسوری ها شروع کنید مثلا از یک کیف دستی یا کفش پاستیلی استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر سال تابستون طیف وسیعی از مانتوهای پاستیلی پشت ویترین مغازه ها خودنمایی میکنن. این رنگ های روشن و درخشان برای شمایی که از رنگ های تیره و یکنواخت خسته شدید گزینه بسیار مناسبی می باشند چرا که میتونید استایل های متنوعی رو باهاشون بسازید.

پاستیلی ها با اینکه به شدت جذابن اما خیلیا جسارت پوشیدنشُ ندارن دلیلش هم اینِ که اصول ست کردن این رنگ ها رو نمیدونن. در حالی که اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید با پاستیلی ها میشه خیلی جذاب و متنوع تیپ زد. اگه نمیدونید رنگ های پاستیلی دقیقا چه رنگی هستن باید بگیم که این رنگ های خوشگل از ترکیب ملایم تمامی رنگ‌ها با سفید ساخته میشن. وقتی رنگ سفید به رنگ پایه اضافه میشه رنگی که در نهایت ساخته میشه خیلی ملایم و باطراوتِ مثل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و …

از بین رنگ های پاستیلی کدومش بیشتر بهم می یاد؟

رنگ های پاستیلی طیف گسترده ای دارن بنابراین خیلی مهمِ که بدونید از بین این همه رنگ کدوم بیشتر بهتون می یاد که در این بخش قراره راجع به این مطلب صحبت کنیم.

just-somthing-1024x1024

اگه رنگ پوستتون روشنِ رنگ‌های آبی، نارنجی و بنفش پاستیلی براتون مناسبِ. برای خوشگل ست کردن این رنگ‌ها کافیه چنتا آیتم خنثی مثل خاکستری هم به استایلتون اضافه کنید.

اگه رنگ پوستتون متوسطِ رنگ‌های صورتی، سبز و زرد پاستلی براتون مناسبِ. طوسی تیره یکی از رنگ های جذابی است که اگه کنار این رنگ ها قرار بگیره یه ترکیب رنگی خوشگل بهتون میده.

اگه رنگ پوستتون تیرَس رنگ‌های بنفش و زرد پاستیلی براتون مناسبن. البته با توجه به تیره بودن رنگ پوست توصیه میشه از پارچه‌های براق برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

پاستیلی

رنگ های پاستیلی رو چجوری ست کنیم؟

به گزارش شایانیوز پاستیلی ها در کنار رنگ های خنثی مثل طوسی، سفید و خاکستری پالت رنگی جذابی رو براتون میسازن. برای این ست یه آیتمُ از رنگ پاستیلی انتخاب کنید بقیه آیتم ها رو از رنگ های خنثی انتخاب کنید. برای اینکه کمی به استایلتون رنگ و لعاب بدید میتونید یکی از آیتم ها مثل شال یا روسری رو از رنگ های جیغ مثل سرخابی انتخاب کنید.

پاستیلی

یه راه دیگه برای ست کردن پاستیلی ها ترکیب پاستیل با پاستیلِ. برای مثال مانتوی آبی آسمانی با کیف صورتی رو تصور کنید مطمئنا ترکیب جذابیه. لازم به ذکرِ که پوشیدن این ترکیب نسبت به ترکیب بالایی جسارت بیشتری میخواد پس اگه اولین بارِ که میخواین از پاستیلی ها توی استایلتون استفاده کنید بهتره از ترکیب بالا استفاده کنید.

 پاستیلی ها در کنار شلوار جین هم جلوه خیلی خوبی پیدا میکنن. همه رنگ‌های پاستلی رو میتونید با جین امتحان کنید. پس شلوار جین گزینه‌ خوبی برای ترکیب با مانتوهای پاستلی است. همین‌طور ترکیب شلوار پاستلی و مانتوی جین هم جذاب خواهد شد.

مانتو پاستیلی

از رنگ پاستیلی های برای اکسسوری هاتون استفاده کنید

اگه هنوز اعتماد به نفس استفاده از رنگ‌های پاستیلی رو ندارید میتونید از اکسسوری ها شروع کنید. اکسسوری ها لوازم جانبیه هستند که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشن اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیرن، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشن. در واقع اکسسوری ها هستن که به استایلتون روح میبخشن. برای مثال می‌تونید از یک کیف دستی، زیورآلات، کلاه و یا کفش پاستیلی استفاده کنید. اگه لباستون سر تا پا مشکیه، می‌تونید با استفاده از یک کیف دستی کوچیک مثلا به رنگ سبز نعنایی، یا گردنبندی به رنگ پاستلی استایلی خاص و زیبا خلق کنید.

پاستیلی

با رنگ های پاستیلی چجوری آرایش کنیم؟

اگه لباستون پاستیلیه از آرایش کردن با رنگ‌های تند خودداری کنید. در عوض، به صورت کاملا مینیمال و با رنگ‌های خنثی و گرم آرایش کنید؛ برای مثال از یک سایه چشم با رنگ‌های گرم، و یک رژ لب با رنگ روشن و طبیعی استفاده کنید. آرایش کردن با رنگ‌های پاستلی هم همراه با لباس‌هایی به رنگ پاستلی و هم همراه با لباس‌هایی به رنگ خنثی زیباست. لاک هایی که رنگ پاستلی دارند هم در حال حاضر بسیار محبوب هستند. سعی کنید رنگ لاکتون دقیقا هم رنگ با لباس، یا به رنگی کاملا متضاد با رنگ لباستون انتخاب کنید.

لوازم آرایشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی