|

طناز طباطبایی و سینمایی هایی ماندگار

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی؛ هم جنگ زده هم اسنوکر بازِ قهااار!

طناز طباطبایی از اون دست بازیگرانی است که هم در سریال هم در تئاتر و سینما کارهای بسیار خوب و درجه یکی رو انجام داده و حسابی هم ماندگار شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طناز طباطبایی یکی از محبوب ترین و خوش چهره ترین بازیگران زن سینمای ایران است که تا کنون هم کارهای بسیار خوبی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. این بانوی جذاب و دوست داشتنی این روز ها به خاطر سریال یاغی و نقش طلا خانم که همسر پارسا خانِ پیروزفرِ جذاب و چشم رنگی است حسابی در صدر اخبار قرار گرفته، موفقیت این سریال که در حال حاظر از نمایش خانگی پخش میشه یک طرف و بازی درجه یک خود او هم از طرف دیگر باعث شدند که به خاطر ایفای این نقش به چشم بیاد و مرود توجه قرار بگیره.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

طناز طباطبایی از اون دست بازیگرانی است که نه تنها در سریال بلکه در تئاتر و سینما هم کارهای بسیار خوبی رو انجام داده و به خاطرشون هم کلی مورد تقدیر قرار گرفته. به خاطر همین هم به بهانه حضور چشم گیر و دلنشین ایشون در سریال محبوب یاغی ما تصمیم گرفتیم تا هفت مورد از بهترین فیلم های سینمایی ای رو که درش نقش آفرینی کردند به شما معرفی کنیم، هرچند که کارهای درجه یک طناز طباطبایی بیشتر از هفت مورد می باشد.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

1.هیس دختر ها فریاد نمی زنند – 1390

یکی از تاثیر گذار ترین و منقلب کننده ترین فیلم های سینمایی ای که طناز طباطبایی در اون نقش آفرینی کرده، سینمایی هیس دختر ها فریاد نیم زنند به کارگردانی پوران درخشنده است که داستان دختر هشت ساله ایست که برای یکسال مورد تعرض قرار گرفته است و حالا تجربیات تلخ گذشته او به طرز باور نکردنی و دور از انتظاری امروز و آینده اش را زیر و رو می کنند. طناز طباطبایی به خاطر بازی در این فیلم سینمایی توانست جوایز متعددی را از جشنواره های مختلف به دست بیاورد.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

2.اروند – 1394

سینمایی هایی که با محوریت و در ژانر جنگ و صلح ساخته می شوند همیشه از جایگاه ویژه ای برخورداند که احتمالا به خاطر ذات دردناک و غم انگیز جنگ است اما اروند روایتی متفاوت از جنگ دارد در حقیقت اروند داستان رزمنده ای است که بعد از بیست و هفت سال هنوز با خاطرات هم رزم هایش روزگار می گذراند. به شما پیشنهاد می کنیم که این فیلم را تماشا کنید و هم از بازی بسیار عالی طناز طباطبایی و هم از مجموعه بسیار خوب این فیلم لذت ببرید.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

3.ویلایی ها – 1395

به گزارش شایانیوز، اگر چه ویلایی ها آن طور که باید و شاید مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت اما یکی از بهترین فیلم های سینمایی است که می توانید به تماشای آن بنشینید، این فیلم سینمایی یک مجموعه کامل و درجه یک است که حضور و بازی بسیار عالی طناز طباطبایی یکی از بهترین ویژگی های آن است. باید اعتراف کنیم که منیر قیدی واقعا کارگردان کار درستی است که فیلمی واقعا جالب و تماشایی را به روی پرده آورده است.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

4.طلا – 1397

طلا به کارگردانی پرویز شهبازی یک سینمایی در ژانر درام اجتماعی ایست که روایتگر نسلی بحران زده و سه جوان خسته از دوندگی های بی حاصل است که تصمیم می گیرند در کنار هم یک کاسبی تازه راه بیاندازند اما اوضاع آن طور که انتظار می رفت پیش نمی رود. طلا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و توانست توجه اکثر منتقدین را به خود جلب کند و مورد تقدیر قرار بگیرد.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

5.خورشید – 1398

سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، دقیقا از آن دست فیلم های سینمایی ایست که از مجید مجیدی انتظارش می رفت، فیلمی با محوریت کودکان، مشکلاتشان و معصومیتشان. هنرنمایی بی نظیر جواد عزتی و طناز طباطبایی تماشای این سینمایی را برای شما لدت بخش تر خواهد کرد.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

6.شنای پروانه – 1398

شنای پروانه سینمایی است که به کارگردانی محمد کارت، مستند ساز درجه یک کشورمان ساخته شده است. شنای پروانه از آن دست فیلم هایی است که شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد و شاید دلیل آن هم بیش از اندازه واقعی بود و حضور برخی المان های مستند سازی در این فیلم است. باید به این نکته اشاره کنیم که شنای پروانه علاوه بر اینکه در مجموع سینمایی بسیار خوبی است، یکی از بهترین بازی های طناز طباطبایی را نیز شامل می شود که برای آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده است.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

7.بی رویا – 1399

سینمایی بی رویا اولین فیلم بلند آرین وزیردفتری است اما قطعا یکی از بهترین تجربیات کاری او نیز می باشد. طناز طباطبایی به خاطر هنر نمایی بسیار فوق العاده و درجه یک خود در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در چهلمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

هفت فیلم سینمایی با طناز طباطبایی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها