|

اصول شیک پوشی

با مانتو آبی کاربنی مثل آب خوردن خفن تیپ بزن؛ این رنگ خوراااک مهمونیه!

آبی کاربنی بین جوونا خیلی طرفدار داره، اما اغلب برای انتخاب یک ست فوق العاده با این رنگ دچار مشکل میشن. اینجا یاد میگیری چطوری سِت بزنی.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شما به عنوان طراح استایل خودتون میتونید از رنگ های مختلفی کمک بگیرین که بسته به رنگ پوست و البته سلیقه شما باید انتخاب شه. اما یکی از جذاب ترین رنگ هایی که هرکس با هر سلیقه ای میتونه باهاش یک تیپ خاص و منحصر به فرد بسازه، رنگ آبی کاربنی است و مشکلی که اغلب خانم ها با این رنگ دارند نحوه ست کردن اون با رنگ های دیگه برای تکمیل استایلشونه.

مثلا اگر مانتو آبی کاربنی دارید، میدونین که باید با چه رنگ شال یا شلواری ستش کنین؟ بهتره توجه داشته باشید که برای این کار نیازه یک سری نکات رو بدونید. ما در ادامه قصد داریم کلی مطالب مفید در این باره به شما بگیم که باعث میشه انتخاب یک ست بی نظیر با آبی کاربنی از آب خوردن هم راحت تر باشه.

denizya.mezon_1653587217_50

این ست خوراک مهمونیای دوستانَس!

اگه واسه دورهمی های دوستانتون دنبال یه سِت جذاب با آبی کاربنی هستید، این رنگُ با صورتی و سفید امتحان کنید. البته باید بتونین یه تعادل خوبی رو بین این رنگ ها برقرار کنید تا احساس بدی به خودتون یا کسی که قراره مدت ها پای حرفتون بشینه، القا نکنید.

واسه همین هم بهترین راه استفاده از ستِ یه تیکه سفید با وِست آبی کاربنیه که اگر یه کفش و کیف صورتی هم بزنین تنگش، یک ترکیب شاهکار رو براتون میسازه و با یک بار امتحان این استایل دیگه دلتون نمیخواد تو مهمونیا تیپ دیگه ای بزنین.

chibachistyle_1654433780_2

عین خورشید، تو جمع بدرخش!

یکی دیگه از رنگ هایی که برای ست زدن با آبی کاربنی خیلی شیک و جذاب میشه بی تردید رنگ زرده که تضاد خاصش با رنگ آبی شما رو بسیار خوشتیپ و جذاب میکنه. البته این رنگُ معمولا به عنوان کت یا شومیز استفاده میکنن و شال با رنگ آبی کاربنی انتخاب میشه. علتش هم اینه که زرد رنگ پوست رو تیره میکنه و برای انتخاب یک شلوار فوق العاده هم از آبی روشن کمک بگیرید که اگر جینِ رنگ روشن انتخاب شه دیگه معرکه میشه.

chibachistyle_1654433780_3

با این استایل دیگه چیزی کم نداری!

بی شک یکی از مکمل ترین و جذاب ترین رنگ ها که با همه چی میشه ستش کرد، رنگ سفیده که البته همراه با رنگ های جیغ یه تیپ محشر رو براتون میسازه. اگر دوست دارین میون دوستاتون به خوشتیپ ترین معروف باشین، حتما از ترکیب آبی کاربنی و سفید برای استایلتون کمک بگیرید.

مثلا میتونید از ست کامل سفید همراه با شال آبی کاربنی یا مانتوهایی که به صورت ترکیبی هر دو رنگ رو در خودشون دارند، استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید که بهتره در استایلتون بیش از اندازه آبی کاربنی به چشم نیاد، چون باعث نابودی تیپ شما خواهد شد.

chibachistyle_1654433780_4

CyYDWogRQZTyJQJBEK5OqGnDt3ObmmqCzMUxL5rU.jpeg_512X512X70

با این استایل مدام پُز تیپتو بده!

تا حالا سِت آبی کاربنی-کرم رو امتحان کردین؟ این سِت به قدری جذاب و خاصه که اگه یه بار بپوشیدش دیگه مشتری پَر و پا قرصش میشین. حالا اگه از طیف رنگای متنوع کرم مثل دارچینی هم در کنارش کمک بگیرید، جذابیت استایلتون رو چند برابر کردین. 

chibachistyle_1654433780_5

با این سِت همیشه خوش پوش باش!

علاوه بر این دخترهای نوجوونی که دنبال یک استایل خاص و چشم گیر هستن و میخوان با یه تیپ خفن جلوی دوستاشون پز بدن، بی تردید باید سِت آبی کاربنی-نارنجی رو امتحان کنن. این استایل به قدری جذاب و تو دل بروئه که بعد از یه بار پوشیدن پایه ثابت تمام قرارهاتون میشه و باهاش میتونین کلی خاطره سازی کنید.

chibachistyle_1654433780_7

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها