|

​چرا برخی از مردان به زنان بزرگ تر از خود تمایل دارند؟

امروزه برخی مردان دوست دارند که با خانوم های سن بالا وارد رابطه شوند و ازدواج کنند اما دلیل این امر چیست؟ با ما همراه باشید تا به شما بگویی…

لینک کوتاه کپی شد

این روزها وابط عاشقانه دیگر مثل قدیم نیست و تابوهاییی رابطه شکسته شده است. در واقع جوانا امروزی بعضاً وارد روابطی می شوند که شاید برای دیگران بسیار عجیب باشد اما برای خودشان کاملا توجیح پذیر است.

به گزارش «شایانیوز» یکی از روابط که امروزه در جوامع دیده می شود علاقه آقایان به خانوم هایی با سن بالاتر است. اما چه چیزی باعث شده که برخی جوانان به فکر رابطه و ازدواج با خانوم هایی بیوفتند که همسن و سال مادرشان هستند؟

در ادامه شما را با برخی از این علت ها آشنا می کنیم:

-زنان سن بالاتر میدانند که از زندگی شان چه میخواهند.

-بیشتر از زندگی و فراز و نشیب هایش می دانند.

-دید دیگری از مسائل به شما می دهند.

-اعتماد به نفس دارند و متکی به خود هستند.

-از نظر عاطفی پخته ترند.

-دیگر خبری از هیجانات ناپخته ی جوانی نیست.

-خوش صحبت و عمیق هستند.

-ثبات مالی دارند.

-بچه ای در کار نیست (بعضی از مردان علاقه ای به مسئولیت مهم بزرگ کردن بچه ندارند. بیشتر زنان سن بالاتر، بچه های بزرگی دارند که دیگر با آن ها زندگی نمی کنند)

-رابطه ی مادرانه (بعضی مردان به این دلیل به زنان پخته تمایل دارند که می خواهند زن زندگی شان از آن ها مراقبت کند.)

-دستپخت شان خوب است (زنان سن بالاتر دیگر در آشپزی مهارت پیدا کرده اند و می توانند با هر چیزی غذایی سرهم کنند که تقریباً همیشه بسیار خوشمزه از آب در می آید. زنان جوان تر کمتر آشپزی می کنند و ترجیح می دهند غذای آماده یا دستپخت مادرشان را بخورند، درحالی که زنان سن بالاتر از آشپزی کردن برای مرد زندگی شان لذت می برند. به علاوه، این زنان خوردن یک غذای گرم و خوشمزه ی خانگی در کنار خانواده را ارزشمند می دانند)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی