|

زن بیچاره بعد از 15 سال فهمید شوهرش همجنسگرا است!

کارولین که به معنای واقعی گمراه شده بود، نمی دانست که علت سردی روابط زناشویشان چیست و این موضوع به شدت اعتماد به نفس او را کاهش داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

زنی به نام کارولین هابی در مورد خاتمه روابط زناشویی خود با همسرش گفت: "بعد از گذشت پانزده سال از ازدواجمان همسرم گفت که به مردان گرایش دارد. اینکه بعد از این همه سال متوجه شوی که شریک زندگی ات میلی به تو نداشته، احساس منزجر کننده ای است که نمی دانم چطور باید آنرا توصیف کنم". 

او پس فهمیدن همجنسگرایی همسر خود دیوید، احساس می کرد که از درون خالی شده و دائما مسائل و خاطرات گذشته با همسرش را در کنار هم میچید تا بتواند نشانه ها را به یاد بیاورد و دائما با خود می گفت که: آیا همه از این موضوع خبر داشتند؟ من متوجه چه چیزی نشدم؟ آیا کل این رابطه یک دروغ بزرگ بود؟ احساس می کنم که در همه این سال ها مثل یک زن احمق رفتار کرده ام". 

در حقیقت، دیوید قصد پنهان کردن این موضوع را نداشت اما نمی دانست که چطور باید آنرا بیان کند و کارولین که به معنای واقعی گمراه شده بود، نمی دانست که علت سردی روابط زناشویشان چیست و این موضوع به شدت اعتماد به نفس او را کاهش داده بود. 

داستان کارولین و دیوید در یک برنامه تلویزیونی با مجری گری مردی به نام فیلیپ اسکافیلد پخش شد که خود نیز با وجود همجنسگرایی اش با زنی به نام استفانی ازدواج کرده و صاحب دو دختر از او شده بود. او در واقع در زمان ازدواج از گرایش خود خبر داشت و با وجود تلاشش در نادیده گرفتن این احساس، نتوانست رابطه زناشویی با استفانی را ادامه دهد و در این باره گفت: "ما همیشه به عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر می مانیم و این تنها چیزی است که می توانم با اطمینان آنرا بیان کنم". 

استفانی نیز در این باره گفت: "اکنون من بیشتر از همیشه دوستش دارم و باید بگویم که همیشه در کنارش می مانم و تا جایی که می توانم از او حمایت می کنم". 

این احساس، چیزی است که اکنون به نوعی در زندگی کارولین 47 ساله و دیوید نیز طنین انداز شده. او پس از گذشت چند سال جدایی از رابطه خود، اظهار کرد که "جای هیچ تعجبی ندارد اگر من و دیوید تا سنین بالا و دوران پیری هم در ارتباط با یکدیگر باشیم". 

38423340-9181859-image-a-77_1611520151251

دیوید نیز در پاسخ، بیان کرد که: "کارولین یک زن جذاب، با هوش و پر انرژی است. ای کاش همچین گرایشی نداشتم و می توانتستم از او صاحب فرند شوم اما هیچ کنترلی بر احساس واقعی ام ندارم و نمی توانم آنرا پنهان کنم. با این وجود در صورت تمایل او، من دوست دارم تا همیشه با این زن در ارتباط باشم و از حال او با خبر شوم".

این مرد همجنسگرا همچنین اعلام کرد که هفت سال است وارد رابطه ای با یک مرد 54 ساله شده و در توصیف احساس خود نیز گفت که آن گرما و لذتی که در زندگی پانزده ساله با کارولین به دنبالش بوده را، اکنون به دست آورده است. 

پس سوال این است که عصبانیت کارولین چگونه فروکش کرد و چه چیزی آنها را به بهترین دوستان یکدیگر تبدیل کرد؟ 

دیوید در این باره گفت: "ما در زندگی مشترکمان لحظات سختی را سپری کردیم اما حالا همه آنها را پشت سر گذاشته ایم و من با وجود اینکه وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده ام، همیشه کارولین را دوست دارم و برایش احترام قائلم". 

اما مسلم است که این احساس از ابتدای آشکار شدن این موضوع به وجود نیامده چرا که کارولین پس از پی بردن به گرایشات واقعی دیوید، ابتدا خشمگین شد اما کمی بعد احساس ترحم و دلسوزی او نسبت به همسرش، جای خشم و عصبانیتش را گرفت. 

کارولین پس از جدایی از دیوید وارد هیچ رابطه ای نشد و در حال حاضر در همایش های مرتبط با روابط زناشویی شرکت می کند تا در انتخاب شریک مناسب به افراد کمک کند و همچنین خاطراتی از زندگی زناشویی خود را نیز نوشته و آنرا منتشر کرده است. 

38423346-9181859-image-a-80_161152017099738423344-9181859-image-m-79_161152016008338423338-9181859-image-a-82_1611520178113

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها