|

چطور یه دانشجوی شیک پوش و جذاب باشیم؟

چی بپوشیم که هم با مقررات دانشگاه همخونی داشته باشه و هم خیلی شیک و آراسته به نظر بیایم؟ شما نیاز دارین یه سری اصول و نکات‌رو رعایت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

میشه گفت؛ نوع پوشش و ظاهر هر فردی، تا حدودی نشون دهنده شخصیت و ویژگی اخلاقی اون آدمه. همه ما به خوبی می‌دونیم که نمی‌تونیم هر نوع لباسی‌رو برای هر مکانی بپوشیم. دانشگاه یکی از همین مکان‌هاست. چی بپوشیم که هم با مقررات دانشگاه همخونی داشته باشه و هم خیلی شیک و آراسته به نظر بیایم؟ شما نیاز دارین یه سری اصول و نکات‌رو رعایت کنید. دانشگاه سالن مد نیست و لازم نیست لباس‌های گرون قیمت و برند بخرید.

مراحل تبدیل شدن به دانشجوی شیک پوش

در مرحله اول؛ باید از پوشیدن لباس‌های عجیب غریب و با نوشته‌های بزرگ دوری کنین. لباسی بوشید که با محیط آکادمیک و تحصیلی مطابقت داشته باشه. اما شما تو این دوران خیلی دوست و رفیق پیدا می‎کنین، پس بهتره که خوشتیپ باشین.

تیپ-پسرونه

تیپ پسرونه

برای پسرا بدترین و اشتباه‌ترین کاری که میتونن انجام بدن، پوشیدن کت و شلواره! هیچ وقت این کاررو نکنین. اگه می‎خواین تا آخر دوران تحصیل مسخره خاص و عام نشید، از پوشیدن کت و شلوار جدا دوری کنین. یکی دیگه از نکاتی که باید رعایت کنین، نپوشیدن تی‌شرت‌های خیلی بلند و گشاد با طرح‌ها و نوشته‌های عجیب غریبه. البته بچه‌های هنر محدودت کمتری دارن.

در نتیجه شما می‌تونین با انتخاب یه پیرهن مردونه و یا حتی یه تی‌شرت ساده با شلوار جین استایل شیکی داشته باشید.

تیپ دخترونه

اما دخترا به نسبت محدودیت بیشتری نسبت به پسرا دارن. سعی کنین مانتوی خیلی تنگ و کوتاه انتخاب نکنید چون قطعا نمی‎تونین از قسمت حراست دانشگاه رد بشید :) پیشنهاد ما به شما انتخاب یه مانتو و یا یه پالنتو با قد استاندارد و اندازه مناسبه. مانتو‌های کتی می‎تونن گزینه خوبی برای دانشگاه باشن. بهتره روزایی که از صبح تا شب کلاس دارین، کفش اسپرت و کتونی انتخاب کنید. ست کوله پشتی و کتونی هم حتما تو استایل‌تون جا بدین.

تیپ-دخترونه

و در آخر

برای رفتن به داشنگاه حتما این موارد رو رعایت کنین؛ مهمترین و اصلی ترین قسمت، رعایت کردن بهداشت شخصیه، اصلا این مورد‎رو دست کم نگیرین. حتما به خودتون عطر بزنین، سعی کنین تو فصل سرد از عطر گرم و شیرین و تو فصل گرم از عطر خنک و یکم تلخ استفاده کنین. لباس‌هاتون رو حتما اتو کنین و سعی کنین همیشه آراسته به نظر بیاین. از اکسسوری تو استایل‌تون استفاده کنین، مثل ساعت، دستبند و انگشتر. اما حواستون باشه که زیاده روی نکنین. و در آخر سعی کنید تو استاسیل‌تون از رنگای خیلی روشن و جیغ استفاده نکنین.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نفهمیدم!!!؛دانشگاه محل کسب دانشه نه سالن مد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها