|

عطر خوب از کجا بخرم؟

عطریکو مرجع مشاوره و فروش تخصصی عطر و ادکلن در ایران است که مشاورینی برای انتخاب و خرید عطر در اختیار شما قرار میدهد.

لینک کوتاه کپی شد

معرفی روشی آسان برای خرید عطر و ادکلن اورجینال

انتخاب یک عطر خوب به تنهایی یک چالش است و اگر ندانید چه میخواهید، میتواند زمان زیادی از شما بگیرد. تنوع رایحه به قدری زیاد است که اگر فقط بدنبال داشتن یه عطر هستید، میتوانید بروید و یکی را تست کنید و بخرید و یا حتی از فروشگاههای آنلاین یکی از عطر و ادکلن های موجود را خریداری کنید. اما انتخاب و خرید یک عطر خوب کمی سخت تر است به همین راحتی نمیتوان انجام داد. اما در نهایت کافیست چند نکته را رعایت کنید که در ادامه عنوان شده است. 

image_367f3121133d398a300205232964e52ab2f39173

اگر عطر خوب را برابر با عطر اصل میدانید، این را هم میدانید که اکثر فروشندگان ممکن است به قیمت های بالایی این عطر را در اختیار شما قرار دهند و حتی ممکن است از لحاظ کیفی هم مشکل داشته باشد. به همین دلیل قبل از خرید، درمورد بودجه خود کمی فکر کنید که چه میزان بودجه ای درنظر دارید. یادتان باشد کمی هم قیمت ها را مقایسه کنید و در سطح وب بگردید. با مقایسه قیمت ها متوجه خواهید شد که چه بودجه ای برای خرید عطر خوب مناسب است و با دید باز به خرید خواهید رفت. 

تعیین بودجه دلایل زیادی دارد؛ مثلا اگر مشخص کنید که این عطر برای استفاده معمولی خودتان است، برای استفاده خودتان در شرایط خاص است و یا اگر به عنوان کادو میخرید، برای چه کسی است؟ پاسخ به این سوالات در تعیین بودجه تاثیر زیادی دارد. 

برای خرید عطر خوب زمان بگذارید

image_0f90aebfbcbad5cadb94f6c21da556164a9dac33

در هر صورت، اگر دنبال عطر خوب هستید یعنی میخواهید زمان بگذارید؛ یعنی برای خرید عطر خوب باید زمان بگذارید. اما شاید بگویید که من تخصصی در این زمینه ندارم و گذاشتن زمان هم چندان کمکی به من نخواهد کرد؛ بله درست است و به همین دلیل است که فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن عطریکو مشاوره رایگان دارد! بله طبیعی است که تعجب کنید اما مشاوره رایگان یکی از خدمات اصلی عطریکو است و تمامی مشتریان میتوانند قبل از خرید از خدمات مشاوره آنلاین بهره مند شوند. عطریکو مرجع مشاوره و فروش تخصصی عطر و ادکلن در ایران است و به دلیل گسترده بودن رایحه ها و وجود انواع زیاد رایحه، عطریکو مشاورینی برای انتخاب و خرید عطر در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به راحتی و در کمال آرامش و با خیالی آسوده یک عطر بخرید. 

اولین چیزی که ممکن است در هنگام خرید عطر خوب به آن بر بخورید رایحه است. قبل از خرید باید رایحه مدنظر را انتخاب کنید. درحال حاضر گستردگی رایحه بسیار زیاد است و اگر ندانید چه رایحه ای میخواهید، خرید عطر شما را درمانده میکند. 

به طور کلی دو نوع عطر داریم:

image_0f2fe3c373b030c8518088bec15c2dbd0a0576c5

نوع اول عطرهای لوکس و یا همان عطرهای دست ساز که از مواد اولیه گران قیمت ساخته می شوند. طبیعتا خرید این نوع عطرها در این مقاله نمیگنجد چراکه هم قیمت بسیار بالایی دارند و هم اینکه به صورت معمولی در فروشگاهها وجود ندارند. این عطرها توسط افراد خبره با شرایط خاصی ساخته میشوند که افراد خاصی هم طرفدار و خریدار آنها هستند که فاکتور قیمت برایشان اصلا مهم نیست. البته این نکته را هم بدانید که رایحه این نوع عطرها خاص است که به هر مشامی خوب به نظر نخواهد رسید. 

نوع دوم عطرهای صنعتی هستند که توسط تولیدکننده های بسیار معروفی مانند شنل، آرمانی و بسیاری از تولیدکننده های معروف، نیمه معروف و کمتر شناخته شده در سطح گسترده و برای فروش انبوه تولید میشوند. این عطرها در تمامی فروشگاه های عطر وجود دارند و ما درمورد این عطرها صحبت میکنیم.

خرید عطر خوب در این چند مرحله ساده تمام میشود اگر بدانید از کجا باید بخرید. انتخاب فروشگاه خوبی که عطر را بشناسد و با رایحه ها آشنا باشد، طبیعتا میتواند مشاوره دهنده خوبی هم باشد. البته که انتخاب کننده و تصمیم گیرنده نهایی شما هستید و سعی کنید هیچگاه انتخاب گزینه نهایی را به فرد دیگری نسپارید چراکه آمارها نشان میدهد معمولا وقتی از عطر خود استفاده خواهید کرد که انتخاب خودتان باشد؛ اما کاری که برای خرید یک عطر خوب میتوانید قبل از خرید انجام دهید این است که مشاوره بگیرید. شاید بگویید مشاوره را در هر مغازه ای و هر فروشنده ای میدهد اما اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد که هر جمله ای بعنوان مشاوره نیست! شما یک گزینه عالی جلوی پایتان دارید و آن هم این است که عطر اصل و خوب را از مرجع آن بخرید.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی