|

دلنوشته سجاد عبادی در سوگ آزاده نامداری؛ قلب تو از قساوت ها ایستاد

امروز چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری است حالا در مراسم چهلم سکوت همسر مجری معروف شکست. آتشی که از قلب سجاد عبادی برای همسرش زبانه می کشد.

لینک کوتاه کپی شد

اواسط فروردین بود که پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سرشناس کشورمان در محل سکونتش در سعادت آباد کشف شد بی شک فوت خانم نامداری اولین شوک خبری 1400 بود. سناریوهای زیادی در خصوص علت مرگ وی مطرح شد که قوی ترین آن خودکشی بود البته هنوز علت قطعی فوت اعلام نشده است. حالا مصادف با چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری سکوت همسر مجری معروف شکست. سجاد عبادی همسر مرحوم آزاده نامداری در مراسم چهلمین روز درگذشت وی متن از پیش نوشته شده‌ای را قرایٔت کرد و به مرور تمام سال‌های زندگی مشترک با او و رنجی که در این سال‌ها بر او رفته بود، پرداخت.

بارالها خودت شاهد و ناظری که در ١۹١۴ روز زندگی عاشقان همان، شبی نبود که پیش از خواب از تو نخواهم از غصه‌هایش کم کنی و بر دوش من بگذاری که او روح و جانم است و مثل گل لطیف و حساس. اما حالا که آزاده جانم نیست، دِینی بر گردنم احساس می‌کنم؛ در این روزهای غمبار فراق، دلم میخواهد – یکبار برای همیشه – گوشه‌ای از رنج و غم‌های بیشمارش در این سالها ر ا بیان کنم. غم‌هایی که آخر سر قلب مهربان و بخشنده‌اش را از حرکت انداخت. مخاطب حرف‌هایم مثل همیشه خود «آزاده» است که مطمیٔنم صدایم را می‌شنود و حرف‌هایم را تصدیق می‌کند.

خودت نوشته بودی که کل جوانی‌ات را صرف تجربه‌آموزی کردی، با تمام وجود و توانت تلاش کردی و وقت گذاشتی و درست در آغاز زمانه پختگی و اوج شکوفایی ممنوع شدی. ۱۰ سال از بهترین لحظه‌ها و سال‌های عمرت را با تمام توان و انرژی در رسانه ملی گذراندی، رشد کردی، بزرگ شدی اما با چنان مکر و حیله‌ای تو را به قربانگاه فرستادند، که نتیجه‌اش شد همه طعنه‌هایی که سال‌ها تحمل کردی.

بگویم که در زمان ازدواجمان یا حتی بعدتر با بچه‌ای در شکم، تا چه روزهایی درگیر دادگاه بودی؟ بگویم از آن یکی که برای نبودنت ختم قرآن نذر کرده بود، چه‌ها با تو کرد؟ بگویم از کارهایی که در مخیله کسی نمی‌گنجد ولی با دروغ و نیرنگ در حق تو انجام دادند؟ ولی نه! تو آنقدر بزرگ بودی که از همه عبور کردی و گذاشتی و گذشتی… اما همین‌ها تپش قلب مهربانت را به شماره انداخت؛ همین قساوت‌ها، ناجوانمردی‌ها، نیرنگ‌ها. اما من مثل تو نیستم؛ نمی‌توانم سکوت کنم چون نسبت به تو و خانواده‌ات دِینی دارم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها