|

استوری احساسی مهناز افشار برای چهلم آزاده نامداری

امروز مصادف با چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری هنرمندان و دوستان وی با گذاشتن پست یا استوری سعی کردند یاد او را زنده نگه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

اواسط فروردین بود که پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سرشناس کشورمان در محل سکونتش در سعادت آباد کشف شد بی شک فوت خانم نامداری اولین شوک خبری 1400 بود. سناریوهای زیادی در خصوص علت مرگ وی مطرح شد که قوی ترین آن خودکشی بود حالا مصادف با چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری خیلی از هنرمندان و دوستان وی با گذاشتن پست یا استوری سعی کردند یاد او را زنده نگه دارند.

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در خرداد سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش خواننده مشهور در شروع کارش تاثیر گذار بود، او در دهه هشتاد از چهره‌ های تاثیر گذار سینمای تجاری ایران شد. افشار برای بازی در فیلم سعادت‌ آباد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر را به دست آورد، همچنین او برای بازی در فیلم برف روی کاج ها جایزه بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان را به دست آورده است.

مهناز افشار در سال 1393 با  محمدیاسین رامین  ازدواج کرد. همسر او 4 سال از خودش کوچکتر می باشد این زوج در خرداد ماه سال 94 صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند این ازدواج در نهایت به جدایی ختم شد افشار و دخترش چند سالی است که در آلمان زندگی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها