|

اخبار داغ بازیگران

ماشین لوکس و گران قیمت رامبد جوان سوژه شد

رامبد جوان از بازیگران و کارگردانان به نام سینما است و در ژانر برنامه های کمدی نیز فعالیت گسترده ای دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رامبد جوان به تازگی پدر شده و نام دخترش نیز، نوردخت است. او از بازیگران و کارگردانان به نام سینما است و در ژانر برنامه های کمدی نیز فعالیت گسترده ای دارد.​ مدتی پیش رامبد جوان به همراه همسرش نگار جواهریان برای تولد فرزندشان از ایران به کانادا سفر کردند. این خبر بازخوردهای زیادی در بین کاربران در شبکه‌های اجتماعی داشت. 

حجت‌الاسلام زائری هم در گفت‌وگوی اینترنتی با رامبد جوان در این رابطه از وی پرسید و جوان با  اشاره به اینکه مدیران و مسئولان مربوطه از سفر او با خبر بودند گفت: "کاملا این ماجرا هدایت شده بود. اولا چیزی نبود که تلویزیون آن را نداند. مدیران تلویزیون این مسئله را می‌دانستند. شرایط ایجاب می‌کرد که ما به این سفر برویم و فرزندمان را آن جا به دنیا بیاوریم".

فعالیت بازیگری رامبد جوان

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت. در ادامه تصاویری از خودروهای رامبد را می بینیم.

رامبد+جوان

رامبد+جوان (1)

رامبد+جوان (2)

منبع: خوندنی آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی