|

مصاحبه نیما شعبان نژاد و کنایه زدن به رامبد جوان

مصاحبه نیما شعبان نژاد وکنایه به رامبد جوان ، انگار تو شلوار رامبد ماره

لینک کوتاه کپی شد
نام :نیما نام خانوادگی :شعبان نژاد تاریخ تولد :21 اردیبهشت 1366 محل تولد :کلن آلمان سال های فعالیت :از 1383 تاکنون تحصیلات :لیسانس کارگردانی تئاتر

زندگی شخصی و تحصیلات نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان 21 اردیبهشت ماه سال 1366 در کلن آلمان متولد شد.

مصاحبه نیما شعبان نژاد و کنایه زدن به رامبد جوان

این بازیگر جوان بعد از تولد حدود سه سال و نیم در آلمان زندگی کرد و بعد پدرش و مادرش تصمیم به بازگشت به ایران گرفتند. مادر نیما شعبان نژاد هم دستی در هنر دارد و از نقاشان کشور است و پدربزرگش یکی از عکاسان به نام است. نیما شعبان نژاد سال 84 وارد دانشگاه شد و تحصیلاتش را در زمینه کارگردانی تئاتر ادامه داد و دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر است. این هنرمند جوان حضور جدی در دنیای نمایش را از حدود سال 89 آغاز کرد و با تئاتر به دنیای هنر معرفی شد.

مصاحبه نیما شعبان نژاد و کنایه زدن به رامبد جوان

نیما شعبان نژاد دارای شخصیتی جدی است و به گفته خودش تفاوت های زیادی با نیمای خندوانه دارد و علاوه بر بازیگری دستی در نقاشی، موسیقی و عکاسی هم دارد.

آغاز فعالیت هنری نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد فعالیت هنری را با تئاتر آغاز کرد و با تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر از سال 84 وارد دنیای هنر شد و در سالهای بعد و بعد از اتمام تحصیلات به صورت جدی تر بازیگری و کارگردانی را ادامه داد. اولین تجربه نیما شعبان نژاد در دنیای نمایش مربوط به کارگردانی تئاتر مرگ در نمیزند در سال 84 است. این بازیگر جوان را میتوان به عنوان یکی از چهره های تئاتر دنیای هنر شناخت چراکه از دنیای تئاتر به سینما و تلویزیون راه یافت و تجربه های کاری او در تئاتر بیشتر از سینما و تلویزیون است.

حضور نیما شعبان نژاد در تلویزیون

یکی از اتفاقات مهم در زندگی هنر نیما شعبان نژاد آشنایی او با رامبد جوان و حضور در برنامه خندوانه است.

مصاحبه نیما شعبان نژاد و کنایه زدن به رامبد جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها