|

حواشی سلبریتی ها

ماجرای شوخی جنسیتی که خانم بازیگر را برآشفت!

شوخی بازیگران سریال جدید پخش شده از نتفلیکس، خشم تیلور سوئیفت و طرفداران او را بر انگیخت.

لینک کوتاه کپی شد

در سریال درام جینی و جوریا که به تازگی از نتفلیکس پخش شد، جورجیا که نقش مادر جینی را ایفا می کند، از او می پرسد که به چه علت از دوست پسر خود جدا شده و او نیز در پاسخ می گوید که" این موضوع چه اهمیتی برای تو دارد؟ خود تو حتی بیشتر از تیلور سوئیفت با مردان وارد رابطه می شوی". 

اما این شوخی بیش از تیلور سوئیفت، موجب خشم هواداران او در صفحات اجتماعی شد و حتی باعث شد تا بسیاری از آنها خواستار تحریم این فیلم شوند. 

در روز دوشنبه نیز تیلور سوئیفت به انتقاد از این شوخی، در توئیت خود خطاب به شخصیت های جینی و جوریا نوشت که اگر این شوخی بی محتوا و بی معنی نبود، قطعا این فیلم جذابیت خود را از دست می داد و همچنین در توئیت دیگری نیز نوشت: "کاش زمانی برسد که دست از تحقیر یکدیگر برداریم"

gettyimages-1201577828-h_2020-928x523

با این وجود، شرکت نتفلیکس هنوز به این انتقاد پاسخ نداده و همچنان کسی با بازیگران این دو شخصت ارتباط برقرار نکرده اما واقعیت این است که زندگی شخصی این ستاره پاپ به ویژه پس از اختالافات جنجالی او با کیم کارداشیان و کانیه وست، مدت ها است که کانون توجه رسانه ها را به خود معطوف کرده و رابطه کنونی او با جو آلین 30 ساله نیز، حواشی دیگری را برای وی به وجود آورده است. 

همچنین، اگرچه سوئیفت در متن ترانه جدید خود به نام "London Boy"، کمی از تجربیات زندگی خود می گوید اما به نظر می رسد که همین عوامل باعث شده که این زوج روابطخود را در حدی خصوصی نگه دارند. 

به علاوه، در پی حواشی ایجاد شده در فیلم اخیر نتفلیکس، تیلور سوئیفت ضمن انتقاد خود از داستان های ایجاد شده، به مستندی به نام 'MissAmerican" که توسط نتفلیکس در ژانویه 2020 ساخته شد نیز، اشاره نمود چرا که این مستند در واقع چندیدن سال پر تلاطم زندگی تیلور را درمورد روابط صمیمانه او و اختلافات و چالش های او با افراد مختلف را به تصویر کشیده است و او با اشاره به آن، قصد داشت تابگوید که زندگی شخصی وی تا چه حد زیرنظر رسانه های عمومی است. 

_117347791_065723397-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها