|

لعل دختر مصطفی دنیزلی محبوب پرسپولیسی ها شهردار کدام شهر ترکیه شد؟

لعل دخت مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق پرسپولیس به عنوان شهردار شه چشمه ترکیه انتخاب شد

لینک کوتاه کپی شد

دختر مصطفی دنیزلی در رقابت های انتخاباتی شهرداری چشمه ترکیه برنده شد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سایت تی آر تی ترکیه خبر داد که لعل دنیزلی، دختر مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان شهردار جدید شهر چشمه ترکیه انتخاب شد.

لعل دنیزلی با 54.84 درصد در منطقه ای که بیش از 90 درصد صندوق های رای باز شده بود، تضمین کرد که برنده انتخابات خواهد شد. نزدیکترین رقیب دنیزلی، اسات تانیک، در حال حاضر 33.80 درصد دارد.

دختر سرمربی سابق پرسپولیس درباره انتخاب شدنش به عنوان شهردار جدید چشمه، گفت: با عنایت مردم شهرستان چشمه تا پنج سال آینده با افتخار و سربلندی به عنوان شهردار چشمه خدمت خواهم کرد. مایلم از همه همشهریانم که باعث خوشحالی من شدند، به عنوان اولین شهردار زن چشمه تشکر کنم.

mustafa-denizlinin-kizi-lal-denizli-ile-ilgili-flas-iddia

اما دختر دنیزلی شهردار چه شهری شد؟

شهر چشمه که لعل دنیزلی باید 5 سال بر مسند شهرداری آن بنشیند یکی از دیدنی‌ترین شهرهای واقع بر ساحل دریای اژه است. آب و هوای فوق‌العاده، مناظر دیدنی و سواحل وسیع و زیبا و مجموعه‌ی متعدد و متنوعی از آثار تاریخی به یادگار مانده از قرن‌های گذشته؛ جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای بازدیدکنندگان این شهر فراهم آورده است.

این شهر ساحلی در ۷۳ کیلومتری غرب ازمیر و هم‌مرز با شهر خیوس یونان است. این شهر که وسعتش یک سوم شهر تهران و کمی بیشتر از مشهد است حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

fvfvfv-h1dy_cover

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی