|

جزئیات قمه کشی در کنسرت گرشا رضایی؛ زدن و با ماشین بدون پلاک در رفتن

در کنسرت سیرجان گرشا رضایی چند فرد ناشناس اقدام به حمله به محل برگزاری نموده و سپس متواری شدند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده است، جمعه نهم تیر ماه، گرشا رضایی که در سیرجان برای اجرای موسیقی روی صحنه رفته بود، با حمله ی افرادی ناشناس که سلاح سرد به همراه داشتند روبه رو شد. طی این قمه کشی ناگهانی و غیر منتظره دونفر از افراد حاضر در درگیری زخمی شدند که یکی از آن ها از وزارت ارشاد است.

این افراد که با بر هم زدن امنیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به خرد نمودن شیشه های سالن نموده اند، با مقاومت عوامل حراست خوشبختانه قادر به ورود در سالن کنسرت نشدند و گرشا رضایی همراه با  گروهش موفق به ترک محل برگزاری کنسرت شد. همچنین گفته می شود افراد حمله کننده به این کنسرت نیز با یک خودرو بدون پلاک که توسط یک راننده در بیرون از محل برگزاری کنسرت متوقف بوده، متواری شدند.

گرشا رضایی در پی این اتفاق در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: دوستان عزیزم ممنون که پیگیر سلامتی من هستید. من، بچه‌های گروه و مردم عزیز سیرجان که در کنسرت حاضر بودیم، در سلامت کامل به سر می‌بریم. البته گویا دو نفر از دوستان زحمتکش اداره فرهنگ شهر به صورت سطحی زخمی شدن که شکر خدا وضعیت جسمی‌شون خوبه. امیدوارم با عوامل بر هم‌ زدن امنیت کنسرت‌ها برخورد قانونی بشه که این وضعیت واقعا مایه شرمه

مدیر موسسه آوای مهر برگزار کننده ی این کنسرت درباره ماجرای رخ داده به ایسنا گفته است که حوالی ساعت 23 که مصادف با سانس دوم کنسرت بود دو نفر که چهره خود را پوشانده بودند، به سالن کنسرت حمله نموده و اقدام به بر هم زدن نظم آن جا نمودند. وی در ادامه بیان داشت طی این ماجرا یک نفر از نیروهای ارشاد و یک نفر از نیروهای موسسه، به جهت مقاومت در برابر افراد حمله کننده مجروح شده اما به صورت سرپایی مداوا گردیده اند. وی همچنین بیان داشت که به دلیل مداخله ی پرسنل ارشاد و موسسه، خواننده و افراد حاضر در سالن برگزاری متوجه درگیری ایجاد شده نگردیده لذا خللی در ادامه برنامه ایجاد نشده است.

اکنون بر اساس برخی اخبار به دست آمده، این طور به نظر می رسد که به منظور دستگیری و تحویل خاطیان به مراجع قضایی، بررسی ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی