|

واکنش میرسلیم به ساعت 6 میلیاردی و کفش آمریکایی اش

ساعت مچی میرسلیم یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی که هر دو نماینده مجلس هستند با حضور در برنامه تهران ۲۰ به مناظره پیرامون موضوع خودرو پرداختند که با حواشی زیادی روبه‌رو شد. به غیر از اظهارنظرهای عجیب میرسلیم در دفاع از خودروهای داخلی،‌ موضوع دیگری که سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی شد، ساعت مچی چندمیلیارد تومانی نماینده تهران بود که او در توییتی این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ مناظره تلویزیونی سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران و جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس درباره واردات خودروهای خارجی که دوشنبه اول خرداد در برنامه «تهران ۲۰» شبکه پنج سیما صورت گرفت حواشی زیادی به دنبال داشت و اظهارنظرهای میرسلیم درباره خودروهای داخلی دستمایه شوخی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد. اما گویا آنچه بیش از همه میرسلیم را عصبانی کرده، گمانه زنی ها درباره قیمت ساعت مچی است که او در این مناظره تلویزیونی به دست داشت.

برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.

7140G_001-1024x536

ساعت لوکسPatek Philippe 7140g-001 که گفته می‌شود در مناظره اخیر به دست میرسلیم بود

واکنش مصطفی میرسلیم به ماجرای ساعت لاکچری اش

میرسلیم نیز در یک توییت تازه در این رابطه آنچه را که درمورد لباس و ساعت او مطرح شده تکذیب کرد. او در توییتر خود نوشت:

انتشار مطالب غیرمستند و تخریبی علیه افرادی که نسبت به برخی روش‌ها در زمینه تامین نیازهای کشور نظر انتقادی دارند نشانه ضعف استدلال هتاکان است و موجب ظلم به مردم با مانع تراشی برای آگاهی آنان می‌شود.

آنچه درباره لباس و ساعت این جانب مطرح شده تکذیب می‌شود و شایسته است حتما به نحو مقتضی اشاعه دهندگان آن، اباطیل مطالب خود را اصلاح و جبران کنند والا پیگیری قانونی خواهم کرد.

photo_2023-05-26_19-30-20-768x667

پیش‌تر نیز مصطفی میرسلیم که همواره به الزام حمایت و استفاده از خودروهای داخلی تاکید دارد، به خاطر پوشیدن کفش برند آمریکایی ریباک در صحن مجلس جنجال به پا کرده بود.

Untitled-1-1-1024x597

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی