|

سوابق کاری و تحصیلات نمایندگانی که طرح صیانت را تصویب کردند

مجلس شورای اسلامی

کدام نمایندگان طرح صیانت را تصویب کردند سوابق تحصیلی و اجرایی این نمایندگان چقدر با مصوبه شان همخوانی دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

اعضای  «کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه» توسط هیات رئیسه مجلس انتخاب شده بود. کمیسیونی که امروز کلیات طرح صیانت از فضای مجازی را تصویب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، کمیسیون مشترک مجلس در مواردی تشکیل می‌شود که طرح یا لایحه‌ای به مجلس می‌رود که از حیطه کار یک کمیسیون فراتر است. در این شرایط به تشخیص هیات رئیسه مجلس، یک کمیسیون مشترک از اعضای کمیسیون‌های مرتبط و تخصصی تشکیل می‌شود تا درباره آن طرح و لایحه تصمیم بگیرند.

یعنی کار بررسی لوایح خاص به نمایندگانی سپرده می‌شود که در آن حوزه متخصص باشند و یا کمیسیونی که در مجلس عضو آن هستند به موضوع مورد بررسی نزدیک باشد.

اما بررسی سوابق ۱۸ نماینده عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت نشان می‌دهد تنها پنج نفر آنان عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس هستند. ۱۳ عضو دیگر این کمیسیون، یا عضو کمیسیون برنامه و بودجه هستند و یا عضو کمیسیون صنایع و معادن و اقتصاد.

بررسی کمیسیون‌ها، سوابق کاری و تحصیلی این نمایندگان نشان می‌دهد که نه کمیسیون این نمایندگان با موضوع اینترنت مرتبط بوده و نه تحصیلات و سوابق اجرایی پیشین آنها. در جدول زیر سوابق تحصیلی، کاری و کمیسیون‌های این نمایندگان و اسامی آنها را می‌بینید.

جدول-جدید-اعضای-کمیته-صیانت_page-0001

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها