|

هنرمندان

پنج سلبریتی مشهور که با کراش سلبریتی خود ازدواج کردند!

Five Celebrities Who Ended Up Marrying Their Celebrity Crush

ما تصمیم گرفته ایم که در اینجا پنچ سلبریتی خوش شانسی را که توانسته اند با کراش مشهور خود ازدواج کنند به شما معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از ما به افراد مشهور عشق می ورزیم و بر کسی پوشیده نیست که گاهی حتا فراتر می رویم و به ازدواج با آنها فکر می کنیم، هرچند هم که غیر واقعی به نظر برسد. خب افراد مشهور هم درست همین روال را طی میکنند با این تفاوت که برای آنها کمی باور پذیرتر به نظر می رسد، و جالب این جاست که برخی از این افراد مشهور نه تنها آنقدر خوش شانس بوده اند که با سلبریتی محبوب خود آشنا شوند بلکه حتا با آنها ازدواج کرده اند و رویایشان به حقیقت پیوسته است.

حالا ما تصمیم گرفته ایم که پنچ سلبریتی مشهور خوش شانسی را که توانسته اند با کراش مشهور خود ازدواج کنند به شما معرفی کنیم.

       ماریا کری و نیک کانن

Mariah-Carey-and-Nick-Cannon

اولین بار در سال 2005 در مراسم نوجوانان منتخب این دو هنرمند محبوب یک دیگر را ملاقات کردند و پس از مدتی نیز به هم نزدیک شدند. در حالی که هیچ کس فکر نمی کرد کانن شخص مناسبی برای کری باشد، آنها ثابت کردند که برای هم ساخته شدند و پس از سه سال ازدواج کردند. اما متاسفانه بعد از شش سال و با وحود فرزند های دو قلوی زیبایشان از یکدیگر جدا شدند، البته این طور که به نظر می رسد هنوز روابط دوستانه ی خود را حفظ کرده اند.

       میلا کونیس و اشلون کوچر

mila-kunis-and-ashton-kutcher

اولین بار این زوج جذاب در 14 سالگی و در برنامه ی " آن نمایش دهه هفتاد" یک دیگر را ملاقات کردند اما بیشتر از یک دهه طول کشید تا آنها به عنوان یک زوج شناخته شدند. در سال 2015 میلا کونیس با کراش هنرمند خود اذواج کرد و حالا اونها صاحب دو فرزند هستند.

       کیم کارداشیان و کانیه وست

Kim and Kanye

وست بعد از ازدواج با کیم کارداشیان رسما اعلاکم کرد که حتا قبل از اینکه برای اولین بار او یکدیگر را ملاقات کنند، زمانی که عکس کارداشیان را در کنار پاریس هیلتون در سال 2016 دیده،  به او علاقه مند شده بود. آنها در سال 2012 روابط نزدیک خود را شروع کردند و نهایتا در سال 2013 و در جشن تولد 33 سالگی کیم کارداشیان نامزد کردند.

       لیسا بونت و جیسون موموآ

jason_momoa__lisa_bonet

بونت به معنای واقعی کلمه عشق دوران کودکی موموآ بوده است. موموآ در هشت سالگی خود وقتی نمایش کازبی را تماشا می کرده عاشق بونت می شود و در سال 2005 آرزوی او به حقیقت می پیوندد و با بونت وارد رابطه ی دوستی می شود دو سال پس از آن نیز رسما ازدواج می کنند.

       سوفیا ورگارا و جو منگنیلو

Sofia Vergara - Joe Manganiello

این زوج جذاب و دوست داشتنی در سال 2014 با یکدیگر آشنا شدند و پس از یک سال رابطه دوستی در سال 2015 ازدواج کردند. طی یک مصاحبه در سال 2017 وقتی که از منگنیلو پرسدند کدام سلبریتی است که حسابی طرفدارش هستی، بدون تردید پاسخ داد من با او ازدواج کرده ام.

جالب است بدانید که تعداد افراد مشهوری که با کراش سلبریتی خود ازدواج کرده اند در واقع بیشتر از این است اما ما پنج تا از دوست داشتنی ترین ها را به شما معرفی کردیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میثم عزیزی ارسالی در

    👁️👁️🇮🇷

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها