|

قتل و جنایت

مادر قاتلی که جنازه کودک خود را در یک چمدان پنهان کرد!

مادری که به جرم کشتن کودک 3 ساله خود به یازده سال حبس محکوم شده بود، تنها پس از 7 سال آزاد شد.

لینک کوتاه کپی شد

یک زن 41 ساله به نام رز مدلین، به جرم کشتن کودک سه ساله خود؛ مایکل سیدنی و پنهان کردن جنازه او در داخل یک چمدان به یازده سال حبس محکوم شد. با این وجود این زن جنایتکار تنها پس از هفت سال آزاد شد و یکی از گزارشات پلیس در این باره نیز حاکی از این بود که او هرکاری برای اینکه خود را به عنوان یک زندانی نمونه اثبات کند، انجام داد و به نظر می رسد که این کار او نیز بسیار نتیجه بخش بوده است!

Untitled-design-2021-04-24T230434.666

اما آزاد شدن این مادر قاتل، جنجال بسیار زیادی را در میان مردم انگلیس به پا کرد زیرا آنان بر این عقیده بودند که هفت سال حبس برای چنین مادری تنها حکم یک سیلی بر صورتش را دارد و همچنین بر این عقیده بودند که او لایق آزادی نیست. 

یکی از خویشاوندان نزدیک مدلین نیز پس از شنیدن خبر آزادی او در گزارشی اظهار کرد که: " از اینکه این زن پس از پایان دادن به زندگی مایکل سه ساله می تواند مجددا آزادنه در خیابان ها پرسه بزند و به زندگی عادی خود ادامه دهد، بسیار عصبانی و متعجب هستم". 

مدلین پس از مرگ همسرش زندگی سختی را سپری می کرد و همچنین به نظر می رسد که از یک نوع بیماری عصبی نیز رنج می برد و در یک شب پس از بازگشت از رستورانی که به همراه مایکل با دوستان خود رفته بود، او را برای سرپیچی از حرف او برای خوردن بیش از اندازه غذا تا حدی مورد ضرب و شتم قرار داد که در نهایت جسم بی جان او بر زمین افتاد و مدلین نیز بدون هیچگونه پشیمانی، جنازه او را در یک چمدان پنهان کرد و سپس آنرا در جنگلی در اطراف خانه دفن کرد و پس از مراجعه به اداره پلیس، اظهار کرد که پسرش گم شده است!

پس از آن، اعضای خانواده نا امیدانه به دنبال پیدا کردن مایکل بودند تا اینکه در نهایت جسد او توسط سگ های پلیس در جنگلی در نزدیکی خانه آنها پیدا شد و مقامات پلیس نیز پس از انجام تحقیقات گوناگون و بازجویی از نزدیک ترین اعضای خانواده به مدلین مظنون شدند و او نیز دو روز پس از پیدا شدن جنازه مایکل به جرم خود اعتراف کرد که همین موضوع موجب نفرت همه اعضای خانواده نسبت به او شد. 

یکی از مقامات پلیس نیز در این باره اظهار کرد که او سابقه بیماری های عصبی و افسردگی داشته و در آن لحظه نیز نتوانسته عصبانیت خود را کنترل کند و به همین علت مقامات با توجه به رفتار و عملکرد معقول او دو دوران هفت ساله محکومیت، تصمیم گرفتند تا وی را آزاد کرده و رفتارش را نیز تحت نظر داشته باشند. 

NINTCHDBPICT000591395997

منبع: The Sun

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها