|

(عکس) این مادر بی رحم سه فرزندش را کشت!

مادر جوانی که مشکوک به داشتن بیماری پارانویا بود، به قتل سه کودک خود مظنون شد.

لینک کوتاه کپی شد

مقامات پلیس جنوب کالیفرنیا در ماه گذشته اعلام کردند که به مادر سی ساله ای به نام لیلیانا جولز برای قتل سه فرزند کوچکش مظنون شده و او را دستگیر کرده اند. 

مقامات پلیس در طی بررسی این پرونده متوجه شدند که این زن 30 ساله، دچار بیماری پارانویا بوده و به نوعی ارتباط خود را با دنیای واقعی را از دست داده است. 

همسر سابق او به نام اریک دونتون که پدر بچه های این زن محسوب می شود نیز در مصاحبه ای در این باره گفت: " این زن یک بیمار روانی بود و من شکی در اینکه او خود سه فرزند معصوم و کوچکمان را به قتل رسانده، ندارم". 

او همچنین در ادامه افزود: "لیلیانا سال ها با افسردگی پس از زایمان دست و پنجه نرم می کرد و بار ها تصمیم به خودکشی گرفت اما من هربار متوجه این موضوع شده و مانعش می شدم ولی در مواقعی تنهایی، فقط با مصرف مواد مخدر سعی می کرد تا خود را آرام کند". 

پسرعموی دنتون به نام تری میلر نیز در دادگاهی که برای لیلیانا برگزار شده بود، برای دنتون شهادت داد و بیان کرد که: "اریک ماه ها برای گرفتن سرپرستی این سه بچه کوچک با لیلیانا درگیر بود و همچنین بار ها به وزارت خدمات کودکان و خانواده مراجعه کرد زیرا می دانست که این زن به کمک نیاز دارد. واقعیت این است که لیلیانا به هیچ عنوان حال روحی مساعدی نداشت و همه ما نگران او و بچه ها بودیم اما او هیچ وقت راضی نشد تا برای بهتر شدن وضعیت خود،کاری انجام دهد". 

دنتون و میلر همچنین اظهار کردند که آنها چندین بار از مددکاران اجتماعی کمک گرفتند و حتی با یک مرکز بهداشت و روان نیز برای انتقال لیلیانا به بیمارستان روانی تماس گرفتند. 

اسناد این پرونده همچنین نشانگر این بود که دو ماه پیش از وقوع این حادثه، حضانت هر سه کودک به دنتون واگذار شد اما علی رغم این دستور، مددکاران اجتماعی بر این عقیده بودند که بهتر است تا بچه ها با توجه به شیر خواره بودنشان در نزد مادرشان بمانند!

Untitled

دنتون همچنین در این دادگاه افزود: "من عاشق بچه بودم اما از آنجایی که از بیماری لیلیانا با خبر بودم، هرگز قصد بچه دار شدنمان در این شرایط را نداشتم و لیلیانا نیز همیشه از این اتفاق ابراز تنفر می کرد. باید بگویم که هر سه تای این بچه ها به صورت ناخواسته به دنیا آمدند و من نیز تصمیم گرفتم تا با همه وجودم از هر سه آنها مراقب کنم. اما زندگی با لیلیانا ممکن نبود و من در هرکاری که برای گرفتن حضانت بچه ها انجام دادم نیز، با شکست مواجه شدم. سرانجام، مادرم در صبح شنبه نخستین هفته در ماه گذشته هنگامی که تصمیم گرفت تا به لیلیانا و بچه ها سر بزند، با اجساد خونی آنها که به نظر می رسید ساعت ها از مرگشان گذشته بود، رو به رو شد. اما هیچ یک از ما هنوز هم نمی دانیم که این حادثه شوم چگونه اتفاق افتاده".

لیلیانا با وجود بازجویی های بسیاری که از وی صورت گرفته تا کنون کلامی را درباره این واقعه بر زبان نیاورده اما کالبدشکافی جوانای سه ساله، تری 2 ساله و سیرا 6 ساله هنوز در جریان است و مقامات پلیس کالیفرنیا نیز هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی و نحوه کشته شدن آنها را ارائه نداده است.

Liliana-Carrillo

منبع: Fox News

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها