|

فرحناز چگونه از دست این مرد شیطان صفت گریخت؟

مرد متاهل که قصد داشت دختر جوان را در جاده تلو هدف نیت شیطانی خود قرار دهد پس از فرار دختر تهرانی دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

دختر تهرانی وقتی فهمید مرد مسافرکش نما یک مرد  شیطان صفت  است خود را از خودرو به بیرون پرتاب کرد.

​سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان‌صفتی که قصد تعرض و آزار اذیت یک خانم جوان را داشت، گفت: روز گذشته دختری ۲۲ ساله به نام فرحناز با حضور در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس عنوان کرد که از دست راننده‌‌ای شیطان‌ صفت گریخته است.

فرار دختر جوان از دست مرد  شیطان صفت

وی افزود: دختر جوان در اظهارات خود عنوان کرد، صبح روز گذشته از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل عدم وجود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده اما راننده در میانه راه، به سمت  جاده تلو  تغییر مسیر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد، پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته اما در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.

فرار مرد شیطان صفت با کیف دختر تهرانی

وی تصریح کرد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می‌رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می کند، اما راننده موفق شده بود که کیف این دختر را از دست وی کشیده و پس از سرقت متواری شود.

موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری ۱۴۴ حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز ماموران این کلانتری راسا ضمن رصد دوربین های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید ۱۱۱ و راننده آن، اقدام و موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.

این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متاهل و ۳۷ ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد  تعرض  به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها