|

شیطان پست به سپیده تعرض کرد؛ پسر همسایه غیرتی شد و او را کُشت!

پسر جوان وقتی فهمید راننده تیبا زن همسایه را مورد آزار قرار داده در قراری صوری او را به پارک جنگلی کشاند و به طرز فجیعی کشت.

لینک کوتاه کپی شد

بیست و هشتم مهرماه سال ۹۹ به پلیس خبر رسید پیکر نیمه جان مرد جوانی در خودرو تیبا در حاشیه پارک جنگلی در نسیم شهر پیدا شده است. راننده جوان به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.بررسی ها نشان می داد این مرد با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس های تلفنی وی پرداخت و به رابطه پنهانی او با یک زن جوان به نام سپیده پی برد.  سپیده در بازجویی ها پرده از جنایت فجیع برداشت و گفت :همسرم میوه فروش است .اما مدتی است بیکار شده و وضع مالی خوبی ندارد .

من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم و من می خواستم از اون جدا شوم .اما به خاطر پسرم ناچار به ادامه زندگی بودم. تا اینکه مدتی قبل با پسر همسایه مان به نام حسن آشنا شدم. او که از وضع زندگی ما مطلع بود گاهی اوقات با من تماس می گرفت و من با او درد و دل می کردم.

این زن ادامه داد: آخرین بار برای خرید بیرون رفته بودم که سوار خودرو تیبا یک مرد جوان شدم. راننده که خودش را شایان معرفی کرده بود از بدرفتاری های همسرش گلایه کرد .او می‌گفت هیچ علاقه ای به همسرش ندارد و قصد دارد از آن جدا شود. من هم با او درد دل کردم و شایان به من پیشنهاد دوستی داد.

اما من پیشنهاد او را قبول نکردم. من از او خواستم تا مرا هرچه زودتر به نزدیکی خانه مان برساند .اما راننده تیبا تغییر مسیر داد و مرا به جاده شهریار برد و در آنجا آزارم داد.این زن که گریه می کرد گفت: وقتی از ماشین تیبا پیاده شدم راننده تهدیدم کرد اگر به پلیس حرفی بزنم آبرویم را میبرد.

من گمان می کردم راننده تیبا از من فیلم گرفته و قصد دارد فیلم سیاه را منتشر کند .به همین خاطر هراسان به خانه برگشتم .من از ترسم به همسرم حرفی نزدم و روز بعد با پسرهمسایه تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم.  این زن ادامه داد: حسن پس از شنیدن این ماجرا عصبانی شد و از من خواست تا با راننده تیبا تماس بگیرم و با او قرار بگذارم.

من با شایان در پارک جنگلی در حوالی نسیم شهر قرار گذاشتم.حسن که تعمیرکار موبایل بود همراه صاحبکارش به پارک جنگلی آمد. وقتی شایان از ماشین پیاده شد آنها به سمت او حمله کردند .وقتی چاقو را در دستان حسن دیدم به التماس کردم کاری با راننده تیبا نداشته باشد. اما او راننده تیبا را زد و از او خواست تا فیلم سیاه را به او بدهد.

شایان قسم میخورد فیلمی از من نگرفته است .اما حسن در اوج عصبانیت چند ضربه چاقو به او زد و گریخت. به دنبال اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داده بود حسن ردیابی و بازداشت شد و به جنایت خونین اعتراف کرد. پرونده زن و مرد جوان با صدور کیفرخواست به دادگاه یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها