|

تصادفی که منجر به مرگ یک نوزاد دو هفته ای شد

یک مرد 34 ساله با بی احتیاطی خود در رانندگی موجب مرگ یک نوزاد دو هفته ای شد.

لینک کوتاه کپی شد

جیمز پاوول دیویس 34 ساله پس از برخورد به کالسکه یک نوزاد دو هفته ای در یکی از خیابان های لندن در روز عید پاک، به عدم توقف و مرگ آن نوزاد بی گناه متهم شد.

بی احتیاطی این مرد 34 ساله که همچنین به عدم برخورداری از بیمه نیز محکوم شد، منجر به مرگ کیاران موریس که تنها دو هفته از تولدش می گذشت در ساعت 4 بعد از ظهر روز یکشنبه شد. 

دیوس در روز گذشته در دادگاه لورهمپتون احضار شد و درمورد چگونگی وقع این حادثه تلخ صحبت کرد و مرگ غم انگیز آن نوزاد معصوم را به گردن گرفت. 

قاضی منطقه نیز دیویس موری را تا تاریخ چهارم ماه می برای تعیین حکم وی به حبس محکوم کرد و اعلام کرد که این مرد باید تاوان بی احتیاطی و عذادار کردن خانواده کیاران را پس بدهد.

پدر این نوزاد دو هفته ای نیز در گزارشی در این باره گفت: "قرار بود که کیاران اولین فرزند ما باشد، ما از به دنیا آمدن او ذوق بسیاری داشتیم اما در نگهداری و بزرگ کردن او، شانس با ما یار نبود". 

همسایگان این خانواده نیز پس از مرگ پسر دو هفته ای این زوج غم زده، ده ها گل را به مناسبت یادبود کیاران در پشت در خانه آنها گذاشتند. 

دادستان این پرونده نیز در مصاحبه ای اظهار کرد که: "مرگ این نوزاد زیبا برای همه ما شک بزرگی بود، او تنها به اندازه دو هفته شانس نفس کشیدن در این دنیا را داشت و زندگی به طرز فجیعی نفس او را قطع و پدر و مادرش را داغدار کرد. باید بگویم که این موضوع برای ما نیز بسیار دردناک است و هرکاری که از دستمان بربیاید برای تسلی خانواده کیاران انجام می دهیم و حکم مردی که باعث وقوع این واقعه تلخ و تاسف بار شد را نیز به زودی تعیین خواهیم کرد". 

1_Ciaran-Morris-death

man-charged-with-murdering-his-four-month-old-daughter

v3imagesbin52914c3360c957272b01880e83c7af1a-tm8ggt6n2vwg99gg5w2_t1880

1_brownhills

1_SWNS_BABY_COLLISION34

منبع: Mirror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها