|

(عکس) تصادف پژو پارس در بندر عباس 9 نفر رابه کشتن داد!

تصادف شدید یک پژو پارس در حوالی ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه در بلوار اصلی شهر بندرعباس ۴ جوان کهنوجی را به کام مرگ کشاند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ تصادف شدید یک پژو پارس در حوالی ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه در بلوار اصلی شهر بندرعباس ۴ جوان کهنوجی را به کام مرگ کشاند.

این تصادف به قدری شدید بود که ۴ نفر از ۵ سرنشین خودروی پارس در دم جان باختند و آتش‌نشانی پس از یک ساعت تلاش توانست راننده نیمه جان خودرو را بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کند که حال وی وخیم است. در حادثه دیگری اما یک پژو با ۵ سرنشین با یک خودروی حامل بنزین در جاده جاسک به کنارک در ظهر امروز برخورد کرد که متاسفانه هر ۵ نفر جان خود را از دست دادند. به گفته رادمهر فرماندار جاسک این تصادف مرگبار که جان ۵ نفر از اهالی روستای کاشی از توابع بخش لیردف جاسک را گرفت، در پی شاخ به شاخ شدن خودروی سواری با خودروی حامل بنزین رخ داده که منجر به آتش‌سوزی شدید شده و سرنشینان پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند. در مجموع این دو سانحه در روز سه‌شنبه در هرمزگان مجموعا ۹ نفر جان خود را از دست دادند .
(عکس) تصادف پژو پارس در بندر عباس 9 نفر رابه کشتن داد!

تمامی رویداد های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

تصادف مرگبار پژو با درخت وسط بلوار مقابل پمپ بنزین بلال بندرعباس چهار کشته و‌ یک مجروح بر جای گذاشت. معاون آتش نشانی بندرعباس گفت: ساعت دوازده و چهل و سه دقیقه نیمه شب سه شنبه شهروندی طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با درخت وسط بلوار خبر داد. حسن امینی زاده افزود: این سانحه در مسیر شرق به غرب بلوار امام خمینی روبروی پمپ بنزین بلال رخ داد.

۴ سرنشین پژوپارس در دم کشته شدند در حادثه تصادف مرگبار پژو با درخت

به گفته وی در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و راننده مجروح و درون خودرو محبوس شده بود. وی اضافه کرد: با تلاش تیم های نجات ایستگاه های شماره یک و سه، پس از عملیات رها سازی راننده ، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
منبع: دنیای اقتصاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها