|

جنایت در کلورادو

پسر 14 ساله ای که بی رحمانه مادری را کُشت!

یک پسر نوجوان 14 ساله به همراه پسر 18 ساله دیگری، پس از شلیک به یک مادر جوان پا به فرار می گذارد اما نیروهای پلیس پس از تعقیب و گریز های…

لینک کوتاه کپی شد

به گفته مقامات و گزارشات قانونی، نوجوان کلورادوی 14 ساله، یکی از دو نفری بود که در تیراندازی مهلک به سر یک زن اهل دنورکه از مهمانی شام آخر هفته با دوستانش بر می گشت، دستگیر شد.

هویت این پسر 14 ساله به علت کم سن بودنش فاش نشده اما تصویر همدست هجده ساله او به نام ناشان جانسون به صورت واضح در خبرگزاری های مختلف نشان داده شد.  

یکی از نیرو های پلیس نیزدر این باره در گزارشات خود اظهار کرد که: " پاملا هریس 23 ساله که صاحب یک فرزند کوچک بود، پس از گذراندن شبی با دوستان خود، در اتومبیش به به تنهایی در حال برگشت به خانه بود و پس آن تیر اندازی سریعا به اورژانس و نیرو های پلیس اطلاع داده شد و او به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما ضربه گلوله به سر او، به حدی عمیق بود که نتوانست دوام بیاورد و پیش از انجام هر گونه کاری برای بهبود، جان خود را از دست داد". 

همچنین، طبق گفته مقامات این نوجوان در زمان حادثه به همراه جانسون بود و با دیدن هیوندای تیره رنگ پاملا، به طرف او رفت و از سمت شیشه مسافر، شش بار به ناحیه سر او شلیک کرد و به علاوه در این گزارش آمده که آن دو پس از شلیک، آن مادر بی گناه رادر همان جا رها کردند و با اتومبیل خود پا به فرار گذاشتند. 

افسران پلیس نیز در پی جستجوی عاملین این حادثه، اتومبیل آنها را در منطقه مک دونالد شناسایی کرد، جایی که چند روز پیش از این واقعه، به تعداد سه دفعه به سمت صاحب رستوران شلیک شده بود اما توانسته بود جان سالم به در بررد.

پس ازشناسایی این اتومبیل نیز، تعقیب گریز نیرو های پلیس و دو پسر جنایتکار جوان آغاز شد و سرانجام جیسون در حال رانندگی با سرعت غیر مجاز در جایی در حال فرار تصادف کرد و در همان جا، نیرو های پلیس توانستند هر دوی آنان را دستگیر کنند. 

مقامات نیز در گزارشات خود اعلام کردند که جانسون 18 ساله، به اقدام جنایی برای ارتکاب قتل با خونسردی تمام و قتل درجه اول محکوم  و به زندان منتقل می شود و در مورد پسر نوجوان 14ساله نیز اعلام کردند که قصد دارند او را تا سن قانونی به کانون اصلاح و تربیت بفرستند و سپس در سن 18 سالگی محکومیت وی را تعیین کنند و در این راستا اظهار کردند که همچنان در حال بررسی این پرونده هستند و در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که هیچ گونه انگیزه قبلی برای کشتن این مادر 23 ساله وجود نداشته است. 

83094596_2627329264062805_728662758207258624_o

همچنین، پس از رخداد این واقعه تلخ، صفحه ای برای حمایت از پسر 6 ساله پاملا، کابریالس در اینستاگرام باز شد و بسیاری از مردم نیز نظرات خود را درمورد این حادثه و اینکه تا چه حد تحت تاثیر این اتفاق غم انگیز و کشته شدن این مادر جوان قرار گرفته اند، مطالبی را می نویسند، به این امید که بتوانند صدای خود را به دنیا برسانند تا بلکه دیگر جنایاتی از این دست اتفاق نیفتد.

برادر پاملا نیز در توییت خود در این باره نوشت هرگز از شکایت خود صرف نظر نمی کند و هر کاری در توانش باشد انجام می دهد تا مطمئن شود که این دو جنایتکار دیگر هرگز آزادانه در خیابان ها راه نمی روند و دیگر چنین بلایی را بر سر زندگی هیچ فردی نمی آورند.  

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها