|

ماجرای اعدام یک داعشی در خوزستان چیست؟

دادگستری خوزستان: حکم مجازات یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش به اجرا درآمد.

لینک کوتاه کپی شد

چندی است که خبر هایی از اعدام یک تروریست وابسته به گروهک تروریستی داعش در استان خوزستان به گوش می رسد. اما ماجرای اعدام یک داعشی در خوزستان چیست؟ دادگستری استان خوزستان از اجرای حکم یک «قاتل وابسته به داعش» خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان ، علی مطیری ، تروریست عضو داعش، در ۱۷ اردیبهشت سال ۹۷ در یک اقدام تروریستی به پایگاه بسیج منطقه شیبان استان خوزستان حمله کرد و در نتیجه آن، دو بسیجی فعال در پایگاه مزبور با نام‌های «بشیر حمیدی» و «حسن کارون بهمنشیر» را به شهادت رساند.

علی مطیری کیست؟

images

علی مطیری تروریست عضو گروهک داعش ، در ۱۷ اردیبهشت سال ۹۷ در یک اقدام تروریستی به پایگاه بسیج منطقه "شیبان" استان خوزستان حمله کرد و در نتیجه آن، ۲ بسیجی فعال را در پایگاه مزبور با نام‌های «بشیر حمیدی» و «حسن کارون بهمنشیر» را به شهادت رساند.
 
در جریان رسیدگی به پرونده، وی ضمن اعتراف به قتل ۲ بسیجی در پایگاه بسیج شیبان، انگیزه جنایت ارتکابی خود را مسائل اعتقادی اعلام کرده است. مطیری در بازجویی ها گفته بود، فرمان انجام عملیات تروریستی در پایگاه بسیج از سوی فردی به نام "ابودجانه" در سوریه و از طریق تلگرام و واتس ‌آپ صادر شده است.

بررسی‌ های لازم در شعبه اول دادسرای شهرستان باوی انجام می‌ گیرد و در نهایت در کیفرخواست صادر شده مطیری متهم به اتهام به ۲ فقره قتل عمد و عضویت در گروهک تروریستی داعش ، محاربه و افساد فی الارض می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها