|

نبض بازار؛ قیمت خودرو امروز چهارشنبه 4 مهر/ X22 pro بخریم؟ قیمت صفر و کارکرد

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 4 مهر 1403 در اغلب محصولات با تغییر مواجه شده و به دو صورت کاهشی و افزایشی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت خودرو امروز چهارشنبه 4 مهر 1403 در اغلب محصولات با تغییر مواجه شده و به دو صورت کاهشی و افزایشی است. این تغییر از 500 هزار تومان تا 42 میلیون تومان در بین محصولات به چشم می‌خورد. همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیر خود را بر این بازار نمایان کرد. 

قیمت خودرو‌های داخلی

به نقل از تجارت نیوز؛ قیمت محصولات داخلی با نوسان در اغلب محصولات روبه‌رو شد.

پژو پارس TU5 از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز یک میلیون تومان کاهش یافته و به روند نوسانی خود در ادامه داد. این خودرو پس از کاهش قیمت، به نرخ 889 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو 6 سرعته همانند هم‌نوعان خود، با رشد هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده 922 میلیون تومان رسیده است. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو 207 اتوماتیک از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 856 میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

سهند S از جدید‌ترین محصولات و نوسانی‌ترین شرکت سایپا با افزایش دو میلیون تومانی در کانال 491 میلیون تومانی قرار گرفت.

Untitle

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت بازار محصولات مونتاژی امروز دستخوش تغییر شد.

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز 42 میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و 612 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو7 پرمیوم از محصولات مدیران خودرو با با افت 25 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 855 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی A5 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که جهت آسایش هر چه بیشتر سرنشینان طراحی شده است این محصول با ریزش 30 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات بهمن موتور با رشد ده میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 220 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

Untitled

پیشنهادی خرید خودرو

ام وی ام X22 پرو یک هاچ‌بک کراس است که در گروه خودروهای اقتصادی کلاس B  قرار می‌گیرد و برای استفاده شهری مناسب‌تر است در حالی که نیاز خانواده را برای مسافرت‌های بین شهری نیز برآورده می‌کند.

از نظر طراحی، ام وی ام X22 پرو نسبت به نسل قبلی خود به‌روز تر شده و ظاهر اسپرتی و هوشمندتری به مشتریان عرضه می‌کند و مشتریان جوان، خصوصا در میان زنان توجه بیشتری به این خودرو داشته‌اند.

Untitle

در ظاهر خودرو، چراغ‌های روز (دیلایت) و راهنماها روی یک نوار اریب و باریک قرار گرفته‌اند و جلو پنجره کهکشانی که مشابه آن را در مدل‌های تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو هم دیده‌ایم.  چراغ‌های اصلی از نوع لامپ‌ LED است و پرتاب نور زیادی دارد.

رینگ‌های 5 پر 16 اینچی دو رنگ و دور گلگیرهای پهن پلاستیکی که با هدف اسپرت شدن خودرو، از دیگر عناصری هستند که حس اسپرتی و کراس را در ذهن بیننده تقویت می‌کنند.

Untitled

مشخصات فنی 

برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور آن که قبلا 1.5 لیتری 4 سیلندر بود، حالا تبدیل به 1.0 لیتری 3 سیلندر شده و برای نخستین‌بار به توربوشارژ نیز مجهز شده است. دوما اینکه گیربکس آن تغییر کرده و حالا از نوع CVT با 9 دنده مجازی است؛ این دقیقا همان گیربکسی است که قبلا روی آریزو6 توربو، ام‌وی‌ام X33S توربو و آریزو5 توربو IE نیز دیده بودیم.

در X22 پرو، کابین خودرو نیز با تغییرات زیادی همراه شده مانند تغییر صفحه کیلومتر و قاب دور آن، استفاده از «فرمان دی‌کات جدید» و «مانیتور جدید» که سایز آن اندکی بزرگتر شده و به 9 اینچ رسیده است. ضمن اینکه می‌توانید با اتصال مانیتور به گوشی، هم به تصاویر موبایل‌تان دسترسی داشته باشید و هم از مانیتور بعنوان نمایشگر موبایل‌تان استفاده کنید.

Untitle

در لیست امکانات X22 PRO همچنین نام آپشن‌های جدید به چشم می‌خورد که قبلا در X22 سری اول، وجود نداشت. آپشن‌هایی مانند: ترمز پارک برقی و اتوهلد. مدیران خودرو از اوایل سال 1401 تیپ جدیدی با نام IE را به بازار فرستاد که 3 آپشن جدید نسبت به تیپ اکسلنت داشت: کیلس استارتر، آینه تاشو برقی و گرمکن صندلی‌های جلو.

این شرکت همچنین در تابستان 1402 عرضه X22 PRO دنده‌ای را آغاز کرد علاوه بر تغییر گیربکس، مهم‌ترین تفاوت در حذف موتور 3 سیلندر توربو و استفاده از یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی است. در قسمت تجهیزات نیز برخی از آپشن‌هایی که قبلا در تیپ اتوماتیک X22 PRO بصورت استاندارد نصب بود، دیگر در تیپ دنده‌ای این خودرو وجود نداشت. مهم‌ترین ویژگی‌های حذف شده در تیپ دنده‌ای عبارتند از: چراغ LED جلو (که حالا یک چراغ هالوژنی جای آنرا گرفته)، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، ترمز اتوهلد و رنگ مشکی سقف.

قیمت 

قیمت صفر خودرو X22 PRO در کارخانه 858/800/000 میلیون تومان و در بازار آزاد خودرو نیز با قیمت 890/000/000 میلیون تومان معامله می شود. 

X22 PRO/ مدل 1402/ کارکرد4300/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت 905/000/000 میلیون تومان 

X22 PRO/ مدل1402/ کارکرد  26000/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت 885/000/000 میلیون تومان

X22 PRO/ مدل 1402/ کارکرد 12000/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت 900/000/000 میلیون تومان 

X22 PRO/ مدل 1401/ کارکرد 20000/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت 450/000/000 میلیون تومان 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها