|

جزئیات حمله تروریستی در راسک سیستان و بلوچستان

در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۱ نفر از کارکنان فراجا به شهادت رسیدند و ۸ نفر مجروح شدند.

لینک کوتاه کپی شد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی به مقر انتظامی خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین، سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.

دستوری فوری سردار رادان در پی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان 

در همین راستا، علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساغت ۲ نیمه شب بود که تعدادی از تروریست‌ها، با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متاسفانه در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از افسران ارشد، سربازان و نیروهای ما در فراجا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی هم مجروح شدند. افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

جیش الظلم مسئولیت حمله‌ را بر‌عهده گرفت

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

۲ تروریست کشته، ۱ نفر زخمی و بقیه فرار کردند

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: از تروریست‌های حمله‌کننده به راسک، ۲ نفر هلاک، یک نفر زخمی و دستگیر شده و مابقی نیز فرار کردند.طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست ها هستیم.

‌اسامی ۱۱ شهید حملهٔ تروریستی راسک

مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز‌نیا، حمید رضایی امین شهدای حملهٔ تروریستی به راسک هستند.

اسامی مجروحان: اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی