|

خبر مهم؛ زمان واریز معوقات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی علنی شد؟

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

وزیر کار در مورد موضوع معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به ارزیابی عملکرد سیاست‌های حمایتی قانون برنامه ششم توسعه پرداخته است. نتایج این بررسی نشان داد که نه تنها بخش عمده‌ای از این اهداف تحقق نیافته بلکه حتی برخی از آنها نسبت به سال‌های ابتدایی برنامه روند نزولی را طی کرده‌اند. در این میان عدم ثبات متغیرهای اقتصادکلان عامل کلیدی در جهت عدم تحقق این اهداف بوده است.

از طرفی  از ماه گذشته مستمری بهزیستی و کمیته امداد با افزایش 20 درصدی پرداخت شد و قرار است به زودی مابه التفاوت 5 ماه گذشته سال هم پرداخت شود. بر اساس جدیدترین خبرها قرار است به محض اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت به حساب آنها واریز می شود. حالا باید منتظر ماند تا اعتبارات لازم از سوی دولت تامین شود و ما به التفاوت  حقوق  آنها به زودی واریز شود.

این احتمال وجود دارد که از امروز واریزی افزایش مستمری صورت گیرد.رئیس  کمیته امداد امام خمینی  (ره) از واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری شهریورماه مددجویان کمیته امداد به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.

امروز صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری بانک‌ها برای پرداخت وام اشتغال به مددجویان کیمته امداد و بهزیستی گفت: کمیته امداد حضرت امام منابع تبصره ۱۶ خود را سال قبل هزینه کرده بود که در جلسات برگزار شده منابع کافی در اختیار کمیته امداد قرار دادیم و بانکهای عامل متعهد شدند همکاری جامع و لازم داشته باشند و فکر می‌کنم ظرف سه ماه آینده در حوزه کمیته امداد هم شاهد شکوفایی باشیم. 

وی همچنین در مورد معوقات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: در حال بررسی هستیم. از شهریور امسال افزایش ۴۰درصد مستمری این مددجویان را اعمال کردیم که کمکی به معیشت آن‌ها می‌شود. در مورد موضوع معوقات نیز به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها