|

دانلود جدیدترین سریال ها خاتون – جیران – قبله عالم قانونی مووی لند فیلم سینمایی رایگان

خاتون خود مخالف رفتار ارتش ایران در مقابل بیگانگان است و همین موضوع ماجرا های مختلفی را به خود به همراه می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

 

2

معرفی و دانلود فیلم و سریال جدید قانونی اما رایگان 

صنعت سینما را می توان یکی از پیشتازترین صنایع در جهان دانست که هر ساله تولیدات آن کیفیت بهتری به خود می گیرند. انیمیشن ها بخش ویژه ای از تولیدات سینمایی هستند که به سادگی می توان جلوه پیشرفت را در آن ها ملاحظه نمود. این دسته از تولیدات به نوبه ی خود باعث افزایش ترافیک در سینما ها شده اند. این رشد کیفیت بیش از هر چیزی در تولیدات خارجی دیده می شود. همین مورد سبب شده تا ایرانیان در این زمینه نیازمند تولیدات خارجی باشند. میزان سرچ عباراتی همچون دانلود انیمیشن دوبله فارسی، دانلود فیلم هندی و امثال آن می تواند به خوبی گویای این موضوع باشد.

تا چند سال پیش دسترسی بیشتر مردم به چنین تولیداتی بسیار محدود بود. شبکه ی نمایش خانگی مفهومی بود که در جهت رفع این محدودیت ایجاد شد. این شبکه در واقع متشکل از چندین و چند رسانه ی مختلف می باشد که ترکیب آنها در کنار یکدیگر سعی داشته تا دسترسی ایرانیان به آثار خارجی را تسهیل ساخته و آثار ارزشمند داخلی را هم افزایش دهد. ما در ادامه چهار شاخه ی مهم که شبکه نمایش خانگی آن را تسهیل نموده را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم .

5

 

دانلود خاتون با لینک مستقیم

سریال خاتون نامی است که این روز ها بسیار به گوش می رسد. این اثر در واقع جدیدترین ساخته تینا پاکروان به حساب می آید . او تقریبا تمام انرژی و تمرکز خود را بر روی آن اثر گذاشته چرا که سه رکن اصلی پشت صحنه یعنی نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی را بصورت همزمان انجام می دهد . اگرچه او تاکنون هیچ سریالی نساخته است اما کار های قبلی او در صنعت سینما موفق بوده و به همین جهت انتظار می رود که این اثر هم بتواند باب میل مخاطبان باشد. سریال خاتون ژانر درام و اجتماعی دارد که برگرفته از ماجرا های تاریخی کشورمان است. داستان حول محور زنی به نام خاتون می چرخد. داستان او شوهرش در شهریور 1320  شروع می شود . شوهر او یک نظامی ارتش است اما در همین دوران ایران توسط متفقین اشغال می شود . این موضوع فاکتوری است که تحولات زیادی را در زندگی آنها ایجاد می کند.

خاتون خود مخالف رفتار ارتش ایران در مقابل بیگانگان است و همین موضوع ماجرا های مختلفی را به خود به همراه می آورد. ماجرا هایی که می تواند به خوبی گویای درد و رنج زنان جامعه در آن دوران باشد . البته مازاد بر این داستان جذاب ، بازیگران حرفه ای هم حضور دارند که مجموع ان ها ان سریال را جذاب تر می کند . نگار جواهریان ( در نقش خاتون ) اشکان خطیبی (در نقش شیرزاد ملک )، مهران مدیری ( در نقش دایی خاتون )، مهران غفوریان (در نقش موسیو) و شبنم مقدمی در (نقش فخرالنسا) از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. چنانچه شما هم تمایل دارید تا این سریال زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون از طریق وبسایت مووی لند نسبت به دانلود سریال خاتون اقدام فرمایید.

 

4

 

 

دانلود سریال جیران با اینترنت نیم بها

این روزها سریال های بسیاری در شبکه نمایش خانگی وجود دارد که هر کدام از آن ها به نحوی مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته اند اما سریال جیران نامی بود که در بین همه ی آنها بولد شده است. این اثر در واقع جدیدترین کار حسین فتحی در مقام کارگردان می باشد . او سابقه ی بسیار درخشانی در امر کارگردانی دارد و سریال هایی تاریخی مطرحی همچون مولانا، شهرزاد و... را جلوی دوربین برده است. از طرفی دیگر او به خوبی با ذائقه مخاطب ایرانی آشنایی دارد و لذا حضور او در مقام نویسنده و کارگردان می تواند نوید بخش یک اثر بسیار زیبا باشد.

داستان سریال جیران در رابطه با ناصرالدین شاه قاجار و عشق او جیران است. در خلاصه داستان این اثر امده که:" زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…"

این خلاصه داستان به خوبی یک دور نمای کامل از شرایط تاریخی داستان ارائه می دهد و می تواند مخاطب را برای ماجرا های ادامه آن آماده سازد. افزون بر این موارد حضور بازیگرانی همچون بهرام رادان ، پریناز ایزدیار امیر جعفری، گلاره عباسی و... سبب شده تا این سریال جذابیت بیشتری به خود بگیرد . اگر شما هم تمایل دارید تا این جذابیت را ملاحظه نمایید، می توانید هم اکنون از رسانه ی مووی لند اقدام به دانلود سریال جیران نمایید .

 

3

 

دانلود سریال قبله عالم با ترافیک نیم بها از سایت مووی لند

سریال قبله عالم را می توان سومین اثری دانست که با مضمون زندگی ناصرالدین شاه قاجار تولید شده است. این اثر برخلاف دو مورد دیگر، دارای مضمونی کمدی است و همین مورد سبب شده تا نسبت به سایرین متمایز باشد. در خلاصه داستان این اثر آمده که:" مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس باز جلوه دهند." البته این یک جمله نمی تواند سرنخ های زیادی را به مخاطبان بدهد اما دست اندرکاران بخش های بیشتری از داستان این اثر را لو داده اند. به گفته ی حامد محمدی، کارگردان و نویسنده این اثر ، ناصرالدین شاه در پی یافتن اکسیر جوانی است . طبیب دربار این اکسیر را برای او می سازد اما بعد از نوشیدن آن ، مشکلات مختلفی ایجاد می شود که به نوبه ی خود جذابیت داستان را بیشتر می کند. البته باید خاطر نشان کرد که این سریال نیم نگاهی هم به زندگی خصوص و حرمسرا های ناصرالدین شاه قاجار دارد که برای بسیاری از مخاطبان جذابیت زیادی دارد .

افزون بر این داستان جذاب، حضور بازیگران مطرحی همچون پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی و هادی کاظمی باعث شده تا این داستان جذابیت بیشتری به خود بگیرد. البته باید خاطر نشان کرد وجود خود حامد محمدی در مقام کارگردان و نویسنده عامل دیگری است که منتقدان را امیدوار کرده است. او تجربه بالایی در ساخت آثار کمدی دارد و این باعث شده تا بسیاری منتظر کار جدید او باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید ، می توانید هم اکنون از رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود سریال قبله عالم اقدام فرمایید.

 

دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم

سریال زخم کاری از دیگر آثار تولید شده توسط شبکه نمایش خانگی است. این اثر در واقع بر اساس رمان پرفروش بیست زخم کاری تولید شده است. این رمان یکی ازشناخته شده ترین کتاب های عصر حاضر می باشد که توانست توجه محمد حسین مهدویان؛کارگردان این اثر را به سمت خود جلب نماید. محمد حسین مهدویان که تا پیش از این ساخته هایی با مضمون انقلابی را تولید نموده، با این اثر راهی جدید را در پیش می گیرد. داستان این سریال در رابطه با مدیر یکی از شرکت های نفتی است.

او مامور می شود تا با نروژی ها قراردادی را عقد نماید. بعد از مذاکرات پیوسته ، نروژی ها متقاعد می شوند تا هزینه را واریز نمایند. اما در زمان واریز وجه که چندین میلیون دلار است، مشکلات مختلفی پیش می آید که باعث کشش و جذابیت داستان می شود. افزون بر فیلمنامه قوی، حضور بازیگران مطرحی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور،هانیه توسلی و… باعث شده تا زیبایی این سریال بیش از پیش شود. در واقع همین عامل بوده که اشتیاق مخاطبان نسبت به دانلود سریال زخم کاری را افزایش داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی