|

چطور می گویند حقوق یک بازنشسته تورم زاست؟

همسان سازی حقوق بازنشستگان

نمایندگانی مانند طغیانی و نادران که می گویند همسان سازی تورم زاست فیش‌های حقوقی خود را رسانه‌ای کنند تا مردم بدانند که چقدر حقوق می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد
1

مروتی (فعال صنفی بازنشستگان) گفت: نمایندگانی که دغدغه تورم‌زا بودن حقوق بازنشستگان را دارند و ظاهرا خیلی به فکر بیت‌المال هستند باید بدانند حقوق بازنشسته از محل حق بیمه‌ای است که خودش سی سال به حساب صندوق واریز کرده و هیچ ربطی به بیت‌المال و اموال دولت ندارد.

به گزارش«شایانیوز»، او ادامه می‌دهد: ما بازنشستگان اگر حق بیمه را به صندوق‌ها نمی‌پرداختیم و سی سال تمام خودمان آن را ذخیره می‌کردیم امروز وضعمان خیلی بهتر بود. به جای اینکه بگویند اموال بازنشستگان چه شد و چرا صندوق‌ها این دارایی‌ها را حیف و میل کرده‌اند، می‌گویند حقوق بازنشستگان زیاد است یا همسان‌سازی اشتباه است! این رویکرد جای تاسف دارد.

به گفته او، بازنشستگان اگر سی سال حق بیمه را در بانک پس‌انداز کرده بودند امروز بیش از ده میلیون تومان در هر ماه عایدی داشتند و مجبور نبودند برای چند صد هزار تومان همسان‌سازی اینهمه دوندگی کنند و اینقدر منت بکشند. مروتی در ادامه به هزینه‌های تبلیغاتی سنگین نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: حقوق یک بازنشسته در پنج یا حتی ده سال به اندازه هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان نیست. نمایندگانی مانند طغیانی و نادران باید فیش‌های حقوقی خود را رسانه‌ای کنند تا مردم بدانند آن‌ها چقدر حقوق می‌گیرند. واقعاً برخی چطور به خودشان جرئت می‌دهند بگویند همسان‌سازی اشتباه است یا حقوق یک بازنشسته تورم زاست؟!

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها