|

قسمت هفدهم سریال می خواهم زنده بمانم

سرنوشت شایگان در دستان زهره

زهره افشار، امیر شایگان را در دو راهی یک انتخاب سخت قرار می دهد و نادر سرمد از هر زمان دیگری به شایگان نزدیک تر شده است. هما حقی نیز خبری…

لینک کوتاه کپی شد

هفدهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه، بیست و چهارم خرداد ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

امیر شایگان خود را در‌مخمصه ی بزرگی می بیند. زهره از همه چیز شایگان با خبر شده است و با به نحوی رفتار می کند که شایگان کاملا گیج شده است. زهره، شایگان را وادار به اعتراف می کند و سپس راه را برای انتخاب او باز می گذارد. این که به زندگی و ریاستش برسد و یا سراغ چراغ روشن خانه ی هما برود.

شایگان ابتدا به نظر و راه زهره تن می دهد و شب را با او سر می کند اما صبح روز بعد و با دیدن هما متوجه خبری می شود که معادلاتش را بیش از پیش به هم می ریزد. هما باردار شده است. اتفاقی که شایگان هیچ برنامه ریزی ای برای آن نکرده است.

شایگان یک بار دیگر تصمیم می گیرد به موقعیتی که برایش فراهم شده است پشت کند اما این بار هم زهره سر بزنگاه مسیر او را منحرف و به سویی که خودش می خواهد هدایت می کند. زهره بدون اطلاع شایگان با نادر هم تماس پبدا می کند. نادر به خانه ی شایگان می آید و به پیشنهاد زهره گوش می دهد که مدتی صبر کند و از ارتفاعی بالاتر شایگان را به زمین بزند اما نادر به او اعتماد نمی کند و به روش خودش عمل می کند.

هفدهمین قسمت می خواهم زنده بمانم با التهابی کم تر از دو سه قسمت قبلی دنبال می شود. گویی فرصتی به شخصیت های داستان داده می شود که نفسی تازه کنند و خود را با شرایط جدید وقق بدهند و تصمیمات تازه ای در این شرایط بگیرند. تصمیماتی که می تواند مثل قبل به کشته شدن برخی از آن ها منتهی شود.

با حضور زهره و پررنگ تر شدن نقشش حالا عنصر زنانه ی مهم دیگری به داستان اضافه می شود و این در حالی است که اکنون زهره بیشترین قدرت را هم در میان شخصیت های داستان دارا است. سرنوشت شایگان، نادر و هما کاملا در دستان او است و هر آن که اراده کند می تواند تمام بازی را دگرگون کند و مهره ها را آن طوری که خودش می خواهد دوباره بچیند...

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی