|

رقص رامبد جوان در برنامه تلویزیونی سوژه شد!

در ویدئو زیر شاهد بخشی از برنامه خندوانه هستید که به سبک فیلم‌های بالیوودی به اجرای رقص هندی می‌پردازند.

لینک کوتاه کپی شد

در ویدئو زیر شاهد بخشی از برنامه خندوانه هستید که به سبک فیلم‌های بالیوودی رامبد جوان به اجرای رقص هندی می‌پردازد. 

رقص هندی رامبد جوان

مهاجرت رامبد جوان

مدتی پیش رامبد جوان به همراه همسرش نگار جواهریان برای تولد فرزندشان از ایران به کانادا سفر کردند. این خبر بازخوردهای زیادی در بین کاربران در شبکه‌های اجتماعی داشت. شب گذشته حجت‌الاسلام زائری در گفت‌وگوی اینترنتی با رامبد جوان در این رابطه از وی پرسید و جوان با  اشاره به اینکه مدیران و مسئولان مربوطه از سفر او با خبر بودند گفت:

"کاملا این ماجرا هدایت شده بود. اولا چیزی نبود که تلویزیون آن را نداند. مدیران تلویزیون این مسئله را می‌دانستند. شرایط ایجاب می‌کرد که ما به این سفر برویم و فرزندمان را آن جا به دنیا بیاوریم".

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

منبع: مثلث آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها