|

کشف حجاب بهنوش طباطبایی و ماجرای انتقام عجیب از مهدی پاکدل!

آنچه به عنوان ماجرای انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل چندان معتبر نیست و از سوی هیچکدام تائید نشده اما ماجرا چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش طباطبایی تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که در این عکس در خط قرمز بی حجابی و با حجابی قرار دارد، خیلی از کاربران او را به اشاعه بی حجابی محکوم کردند و عده ای دیگر طرفدارش هستند.

ریحانه پارسا هم ابتدا با کوتاه کردن مو کشف حجاب را به نوعی دور زده بود. البته در عکس بهنوش طباطبایی مو به صورت کامل معلوم نیست و با توجه به اینکه در ایران است نمی شود گفت کشف حجاب کرده است.

بازخوانی ماجرای انتقام عجیب بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

با انتشار خبر عجیب کشف حجاب بهنوش طباطبایی آنچه ماجرای انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل خوانده شد دوباره برجسته شده است.

اما قضیه چه بود؟ مهدی پاکدل سه سال پیش ویدئویی از خود منتشر می‌کند و در آن اعلام می کند شخصی پیج او را هک کرده. البته او از کسی نام نمی برد اما تلویحا اشاراتی می‌کند.

مهدی پاکدل می‌گوید چند ساعتی که این پیج دست “ایشان” بود برخی خاطرات را پاک و دوستان را آنفالو کرده است.

از این رو برخی کاربران فضای مجازی شایعه کردند منظور مهدی پاکدل همسر سابق ایشان یعنی بهنوش طباطبایی است اما به هیچ وجه بدون دلیل نباید چنین ادعایی مطرح شود.

 

علت طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

 

در نهایت بهنوش طباطبایی اعلام کرد عدم تفاهم و بحث های مداوم طولانی دلیل طلاق آنها بوده است. بعد از چند سال مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

12752299_362 (1)

مهریه بهنوش طباطبایی چقدر بود؟

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

 

ازدواج بهنوش طباطبایی با خواننده پاپ صحت دارد؟

شایعه ازدواج دوم بهنوش طباطبایی را در این خبر بخوانید. بهنوش طباطبایی بازیگر پرکار سینما و تئاتر است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی تئاتر های زیادی نیز در کارنامه هنری اش دارد.پست جنجالی بهنوش طباطبایی که شایعاتی در مورد ازدواج دومش به وجود اورده است را در ادامه می بینید: البته بهنوش طباطبایی هیچ جزئیات بیشتری منتشر نکرده اما برخی رسانه ها مدعی شدند همسر دوم بهنوش طباطبایی از خوانندگان پاپ کشور است.

212440191610029086

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها