|

دانلود قسمت ششم سریال گیسو/ قسمت۶

دستگیری رضا، سرگردانی لوسی

ششمین قسمت از سریال گیسو چهارشنبه هجدهم فروردین ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت از سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و سرمایه گذاری و تهیه کنندگی هومن کبیری، چهارشنبه هجدهم فروردین ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت ششم سریال گیسو اینجا کلیک کنید

بعد از این که پگاه لوسی را به خانه ی خودش می برد، پیمان خبردار می شود و به دنبال او می آید و او را دوباره به هتل برمی گرداند. اما باز هم از پگاه می خواهد تا لوسی را برای ملاقات با کسی که ادعا می کند از خانواده اش اطلاعاتی دارد، همراهی کند.

رضا و سهیل دفترشان در رستوران را راه می اندازند و تجهیزات مورد نیازشان را می آورند تا هر چه زودتر کار فیلمبرداری را شروع کنند. نازی، حسابدار رستوران و دست راست کتی، هم توجه ویژه ای به آن ها و به خصوص به رضا دارد و همه چیز را در اسرع وقت فراهم می کند. او حتی کت شلوار شیک و گران قیمتی هم برای رضا می گیرد تا لباس سیاه او را هم از تنش دربیاورد.

اما دیری نمی گذرد که دو نفر با حکم بازداشت رضا وارد رستوران می شوند و او را دست بند به دست با خود می برند. کتی، صاحب رستوران به شدت از این اتفاق آشفته می شود اما سهیل کمی او را آرام می کند.

گیسو بعد از گذشت شش قسمت هنوز هم سردرگم و سرگردان است. داستان مشخصی وجود ندارد و کاراکتر ها با چالش خاصی روبرو نیستند. پگاه مشخص نیست که در داستان چه می خواهد. او لوسی را با کلک به خانه اش می آورد و وقتی هم پیمان به سراغش می آید مقاومتی نمی کند. و باز هم بعد از کمی کل کل راضی می شود که لوسی را همراهی کند. نه مشخص می شود که پیمان در این رابطه چه می خواهد و نه پگاه. فقط پگاه مدام از دیگران طلبکار است و پیمان هم در هر زمانی در حال لودگی.

در زمان دستگیری رضا این خنگ ترین فرد گروه، پیمان، است که به ذهنش می رسد کارت مامور ها را ببیند که او هم در فاصله ی پنج شش متری هر کارتی ببیند می پذیرد سایرین هم به راحتی می گذارند دو نفر رضا را ببرند و هیچ کس او را دنبال نمی کند. این ها در حالی است که رضا می داند که با آدم هایی خطرناک در افتاده است و از آن ها هر کاری بر می آید.

اما کاراکتر های گیسو به حدی کم هوش هستند که به هیچ چیز و هیچ کس شک نمی کنند و در مقابل پول و توجه های خاص زنانی مثل نازی و کتی مسخ می شوند و چشم و گوششان درست کار نمی کند. آن ها آن قدر اعتماد به نفس دارند که خودشان را لایق این همه توجه می دانند.

همین اعتماد به نفس و تحت تاثیر قرار گرفتن های آن هاست که ارتباط برقرار کردن مخاطب با آن ها را دشوار کرده است و وقتی داستانی هم برای پیش رفتن وجود نداشته باشد دیگر چیزی برای دنبال کردن در سریال گیسو نمی ماند و به همین ترتیب این سریال در رقابت با سایر تولیدات شبکه ی نمایش خانگی عملکرد ضعیف تری را از خود نشان می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها