|

پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی زوجی عجیب با 22 سال تفاوت سن!

پیمان قاسم خانی چند سال بعد از اینکه از بهاره رهنما جدا شد حالا با میترا ابراهیمی ازدواج کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی لزدواج کرد. این خبر را مهراب قاسم خانی در اینستاگرام اعلام کرد. البته خود میترا ابراهیمی هم با انتشار عکسی از ازدواج رسمی با پیمان قاسم خانی خبر داد او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: و آن کسی که نیمه ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من در آینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه های آفاق شدم

564853_530 (1)

 

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد . میترا ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد ، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی ، فیلمسازی ، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد .

honarnews__1614032265_2

ماجرای آشنایی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود.

100

چرا میترا ابراهیمی با کسی ازدواج کرد که 22 سال از او بزرگتر است؟

مشرق به نقل از یک کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسم‌خانی ۵۴ ساله با یکی از خودش ۲۲ سال کوچکتر ازدواج کرد. دو تاسوال تو ذهنمه. ۱. این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟ ۲. اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

147584_534

پیمان قاسم خانی و همسرش میترا ابراهیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها