|

دانلود قسمت ششم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو/ قسمت 6

ششمین قسمت سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی روز جمعه پانزدهم اسفندماه 99 به…

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی روز جمعه پانزدهم اسفندماه 99 به صورت اختصاصی از طریق وب سایت فیلیمو وار شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

سریال رادیواکتیو با توقف های کوتاه مدتش در هر قسمت و روی هر ماجرا باعث می شود که جذابیت هر کدام از این شخصیت هایی که می سازد و شوخی هایشان تکراری نشود و در ذهن مخاطبان بماند. این مهم ترین ویژگی سریال رادیو اکتیو است که بر خلاف آن چه تصور می شد کمیت را فدای کیفیت نکرده است.

در قسمت قبل شاهد شوخی هایی بودیم که نزدیکی بیشتری با اتفاقات اخیر جامعه و شوخی های روز اهالی کوچه و خیابان و فضای مجازی  داشت. این ویژگی ای است که امیر مهدی ژوله به عنوان یکی از نویسندگان این قسمت حتما نقش مهمی در پر رنگ تر شدنش دارد.

در کنار این نوع شوخی ها فانتزی هایی مانند  مصرف رادیواکتیو توسط بوالهوس و دار و دسته اش تناسب بسیار جذابی را برقرار کرده بود و قسمت پنجم را به یکی از پر شوخی ترین و خنده دار ترین قسمت های خوب بد جلف تا امروز تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:دانلود همرفیق با حضور کارگردان پرحاشیه پیمان قاسم خانی!

پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی زوجی عجیب با 22 سال تفاوت سن!

عکس عروسی پیمان قاسم خانی و میترا ابرهیمی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها