|

همسان سازی حقوق بازنشستگان قبل از عید یا بعد از عید؟

احکام جدید بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی در همین اسفند ماه اصلاح و صادر می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

معاون رییس جمهور درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: با عنایت خداوند، احکام جدید بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی در همین اسفند ماه اصلاح و صادر می‌ شود.

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور، در توییت اخیر خود نوشت: از تجربه همسان سازی بازنشستگان لشکری و کشوری که با همفکری آنها این امر اجرایی شد، استفاده شد و با همراهی وزیر رفاه، سازمان تامین اجتماعی و کانون‌های تامین ‌اجتماعی روشی مناسب برای کامل کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیشنهاد شد.

او عنوان کرد: با عنایت خداوند، احکام جدید بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی در همین اسفند ماه اصلاح و صادر می‌شود.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، نوبخت اخیرا در جلساتی با نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی، اعلام آمادگی کرده بود که با همکاری آنان راهی برای اجرای این موضوع طراحی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اولین خبر خوب امسال بود که با اینکه به حرفهای مسئولین اعتمادی نداریم نمیدونم چرا احساس خوشحالی میکنم وکمی امیدوار شدیم فقط خدا کنه به طور کامل اجرا بشه و از کارافتادههای کلی هم مثل بقیه عزیزان بازنشسته از همسان سازی کامل بهرمند شوند وبعد از مدتی ما هم جلوی خانواده هایمان سرمان را بلند کنیم ، ممنون از همگی

  • ناشناس ارسالی در

    أحكام بازنشستگان ومستميبگيران تامين اجتماع كى اجراي وپرداخت ميشود زيرا تا الان نيز خيلى دير شده است

  • ناشناس ارسالی در

    سلام یعنی همسان سازی که برا من با۳۲ سال باسخت وزیان اور شده بود ۴۰۰ ت الا چقدر بیشتر باید بشود .مثل کشوری لشکری یک میلیون چهارصد بیشتر میشود ؟ یا پنجاه تومنی بیشتر میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها