|

زمان دقیق متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از اجرایی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان ظرف چند روز آینده خبر داد .

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی سالاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در روزهای آینده اجرایی می شودفرمول‌های محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در حال انجام است و اگر هم این از لحاظ نرم افزاری نهایی نشود، با پرداختی‌های علی الحساب این طرح در کشور ظرف روز‌های آینده شروع شود.

وی افزود: سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در کشور داریم که در تلاش هستیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده اجرایی شود.

سالاری از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشور طی سال جاری خبر داد و تاکید کرد: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت شده و این رقم در سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان درنظرگرفته شده است.

سالاری با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد که این جامعه و اعضای خانواده آنان به حدود ۴۵ میلیون نفر می‌رسند، افزود: ماهانه بیش ۱۴ هزار میلیارد تومان برای جامعه تحت پوشش هزینه می‌شود که ۱۳ میلیارد تومان از این میزان وصولی درآمدی منابع بیمه‌ای است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: توقف صدور دفترچه کاغذی براساس قوانین برنامه ششم توسعه در این سازمان اجرا شده و با این فرآیند بخشی از هزینه‌های این سازمان کاهش می‌یابد.

سالاری افزود: پرداخت کامل مطالبات ایجاد شده در سامانه نسخه الکترونیک، بهترین تشویق و ترغیب برای استفاده از این سامانه توسط مراکز درمانی طرف قرارداد است.

وی همچنین به وضعیت نیرو‌های شهرداری‌های سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بیشتر شهرداری‌ها نیرو‌های مازاد دارند که باید بدون آسیب رسیدن به معیشت آن‌ها در این زمینه برون سپاری در قالب تشکیل تعاونی‌ها و شرکت‌ها صورت گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بینوا ارسالی در

    اگرطراح مرحله دوم همسانسازی(متناسب سازی) درتامین اجتمایی به مانندمرحله اول کانون عالی مستمری بگیران، وخانم حیدری، و.... است بازهم به دلیل تعارض منافع صدرصدباترفندوحیله ایی دیگروباخلق واژگان وقوانین خودساخته غیرقانونی وباهرخدعه، به نفع سقف بگیران وسطوح بالای مستمری اجرا شده وقاطبه مستمری بگیران حداقل بگیر ازجمله بازماندگان، ازکارافتادگان کلی، سنوات زیر20 سال سرشان بی کلاه خواهدماند

  • رضا جوزی بازنشسته ارسالی در

    خدا قوت میگم به تمامی کسانی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی زحمت کشیدن اجرای همسان سازی رابه سرانجام رساندن بهترین عید ی بود برای تمام بازنشستگان وخانوادهایشان خداوند طول عمر با عزت سلامتی به خودتان وخانوادت بدهد انشاالله

  • ناشناس ارسالی در

    چهره.این.وزیر.مماشاتگر.نشون.ندید.بهتر.که.خودشو.پنهان.کنه.کسی.که.عرضه.گرفتن.حقی.که.بعهده.گرفته.نداره.چطور.باید.درراس.یک
    وزارت.خانه.مادر.باشد.سود.بانکی.طلبی.مستمری.بگیران.کل.حقوق.همسان.سازی.میشه.اصل.وسایر.درامدها.هیچ

  • صفدر ارسالی در

    بی تعارف میگم اگه کسانیکه هنگام بازنشستگی مشاغل سخت ده سال سنواتی داده اند نه ارفاغی یعنی هر سال بیمه را یک سال ونیم به توافق رسیده اند وحقشان زایع نشده وهمان 20 به 30 با پرداخت 4 درصد اضافه بیمه پرداخت شده وروال خود ادامه پیدا کرده بدون اغراق میگویم که باید از زحمات تمامی کسانیکه در این امر وهمسانسازی مجدد زحمت کشیده اند بدانند دعای ما خوشحالی خداوند منان از این برادران هستش واینها با خدای خود معامله کرده اند وباریتعالی این بزرگواران را بی اجر نخواهد گذاشت وما نیز از خداوند برای انها طلب عاقبت بخیری وتندرستی برای این عزیزان خواهانیم که هم عیدی بزرگی داریم میگیریم وهم حقوق پایمال شده این قشر ضعیف را ستانده این بزرگترین کاری بود که ده دوازده سالی هستش که انتظار ان را میکشیم وامسال را با روی گشاده وخیال اسوده سال تحویل را بدون شرمندگی درکنار خانواده هایمان سپری میکنیم امدواریم این دلسوزان نظام کارگری هرساله هم چو لشگری وکشوری این عمل بزرگ را فراموش نکنند.خداوند پشت وپناهدان باشد.ارادتمندان کارگری بخصوص مشاغل سخت.یاعلی مددی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها