|

عاشقانه های دنیا جهانبخت و مهراد جم در خیابان

عکس دنیا جهانبخت و مهراد جم در خیابان های لندن

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو زوج معروف اینستاگرام که حاشیه های زیادی داشتند و دیگر برای مخاطبان جذابیت یا اهمیتی ندارد . دنیا جهانبخت و مهراد جم عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامشان منتشر کردند که با باخورد زیاد کاربران همراه شد . در ادامه شما می توانید عکس دنیا جهانبخت و مهراد جم را در زیر متن مشاهده نمایید :

donya_1612463087


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


بچه مهراد جم و دنیا جهانبخت کی به دنیا می آید

خبر بچه دار شدن دنیا جهانبخت به‌عنوان یک سوژه رسانه ای در اینستاگرام منتشر شد،روز گذشته دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود خواست تا پیج صفحه فرزندش را که قرار است در سال ۲۰۲۱ به دنیا بیاید دنبال کنند

دنیا جهانبخت از زمانی معروف شد که به خاطر ساسی مانکن، خواننده آن ور آبی اقدام به خودکشی کرد. او در ادامه با مهراد جم وارد رابطه شد و این خواننده پاپ کشورمان پس از خروج از کشور از ارتباطش با دنیا جهانبخت خبر داد.

این روزها ماجرای پدر شدن مهراد جم و مادر شدن دنیا جهانبخت سوژه جدیدی است که آنها دست گرفته اند و قصد دارند تا از این طریق هم فالوور جذب کنند تا با تبلیغ گرفتن پول بیشتری بدست آورند.
 

1609779908_H9bJ9

اگر افراد بی هنر را دنبال میکنید، مقصر هستید

بگذارید اینطور بگویم که با دنبال کردن افراد بی علم و هنر و بی خاصیت تنها کاری که میکنید فقیر کردن بقیه مردم است. جامعه و اقتصاد در عجیب ترین زمان خود به سر میبرد. کشاورزی که غذای ما را تامین میکند باید در رنج و فقر زندگی کند. دانشجوی دکترایی که روی پروژه برای بهبود شرایط آموزشی کار میکند باید شب ها در اسنپ کار کند. نوازنده ای که بیش از ۱۵ سال از عمر خود صرف پاسداری از هنر های بومی کرده است باید برای بچه پولدار ها آلبوم پر کند و در همین زمان دنیا جهانبخت روزانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد!

دنیا جهانبخت از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

دنیا جهانبخت در اینستاگرام حدود 11 میلیون دنبال کننده دارد و  برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد. همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد. هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد!

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست!

 

ریحانه+پارسا

بچه دنیا نیامده جهانبخت و مهراد جم نیم میلیون فالوور دارد!

در یک اتفاق عجیب پیج اینستاگرام بچه ی مهراد جم و دنیا جهانبخت نیم میلیونی شد و مشخص نیست کسانی که پیج اینستاگرام بچه دنیا جهانبخت و مهراد جم را دنبال می کنند چه هدفی دارند و اصلا بچه که هنوز به دنیا نیامده چه جذابیتی دارد. داستان از این قرار است که دنیا جهانبخت شاخ معروف اینستاگرام که با حاشیه های خاص خودش معروف شده و مهراد جم خواننده مشهور پاپ ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده قرار است به زودی بچه دار شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی