|

عکس دنیا جهانبخت و پسرش در آغوش هم !

عکس منتشر شده از پسر دنیا جهانبخت در اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت قمار باز و شاخ اینستاگرام است که حاشیه های زیادی دارد و به خاطر جلب توجه و فالوور جمع کردند دست به هر کاری میزند. دنیا جهانبخت در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود و فرزند خیالی اش منتشر کرد و این عکس با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس دنیا جهانبخت را در زیر متن مشاهده نمایید.

donya_1612123100


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


حواشی پیج اینستاگرامی پسر دنیا

خبر بچه دار شدن دنیا جهانبخت به‌عنوان یک سوژه رسانه ای در اینستاگرام منتشر شد ، روز گذشته دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود خواست تا پیج صفحه فرزندش را که قرار است در سال ۲۰۲۱ به دنیا بیاید دنبال کنند.

دنیا جهانبخت از زمانی معروف شد که به خاطر ساسی مانکن، خواننده آن ور آبی اقدام به خودکشی کرد. او در ادامه با مهراد جم وارد رابطه شد و این خواننده پاپ کشورمان پس از خروج از کشور از ارتباطش با دنیا جهانبخت خبر داد.

این روزها ماجرای پدر شدن مهراد جم و مادر شدن دنیا جهانبخت سوژه جدیدی است که آنها دست گرفته اند و قصد دارند تا از این طریق هم فالوور جذب کنند تا با تبلیغ گرفتن پول بیشتری بدست آورند.

Xl4CC3Fb2w5c

پیج فرزند نیامده دنیا جهانبخت 500 هزار دنبال کننده دارد!

دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرام فرزند نیامده اش آیدی خودش و مهراد جم را تگ کرده و گفته فرزندش سال آینده به دنیا می آید. او از طرفدارانش خواسته این صفحه را در اینستاگرام دنبال کنند و البته موضوع قابل تامل این است که بیش از 500 هزار نفر صفحه فرزند متولد نشده دنیا و مهراد را فالوو کردند!

فیلم-خودکشی-دنیا-جهانبخت-برای-ساسی-مانکن-

دنیا جهانبخت چگونه معروف شد؟

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد ، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می کرد. 

او ویدیو های زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد ، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی به 3 میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی شناسد و نمی داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد.

او در یکی از ویدیو های خود در حال خودکشی با روسری بود، ویدیویی که میلیون ها بار دیده شد و حتی رسانه داخلی به آن واکنش نشان دادند. دنیا جهانبخت با همین استراتژی پیش رفت تا جایی که همه چیز عادی شد و ماجرای شکست عشقی او به موضوعی تکراری تبدیل شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها