|

حرکت عجیب ریحانه پارسا در اینستاگرام! + ویدیو

ریحانه پارسا که برخی او را آینده بازیگری نامیده بودند اکنون در ترکیه غرق در فساد است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا که بعد از مهاجرت به ترکیه حواشی زیادی داشت و هفته گذشته ادعا کرده بود به سرطان دهانه رحم مبتلا شده جدیدترین رابطه اش را فاش کرد؛ پویان مختاری قمارباز با انتشار عکسی از خود و ریحانه پارسا همراه با صحنه نامتعارف و مشروب خوری رابطه خود با ریحانه پارسا را فاش کرد؛ این عکس مفتضحانه ترین تصویر ریحانه پارسا است و نشان می دهد ریحانه پارسا کسی که از او به عنوان آینده بازیگری ایران نام برده می شد چطور غرق در فساد شده است.


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده کنید.


ریحانه پارسا سرطان دارد؟

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه فضای مجازی چندی پیش اعلام کرده بود که به سرطان دهانه رحم مبتلا شده و بلافاصله اینستاگرام خود را از دسترس خارج کرد. البته به نظر می رسد تمامی این کارها برای جلب توجه بوده و ریحانه به دروغ این شایعه را منتشر کرده است.

ریحانه+پارسا


پیشنهاد می شود: افشاگری ریحانه پارسا درباره سرشاخه قماربازان ترکیه؟ “س.ع” کیست؟


ریحانه پارسا مشکل روانی دارد؟

حسین سحر خیز بازیگر پیشکسوت کشورمان نیز در واکنش نشان دادن به حوشی اخیر ریحانه پارسا سکوت نکرده و ادعا کرده است که ریحانه پارسا مشکل روحی روانی دارد. حسین سحر خیز در واکنش به حواشی اخیر ریحانه پارسا گفته است که: دم به حال این دختر می سوزه، از چهره اش مشخصه حالت طبیعی نداره، مشکل روحی داره و نیاز داره درمان بشه. ما هم داریم آزار می بینیم چرا که به خانواده هنز طمه می خوره. لعنت به کسانی که همچین آدمایی رو وارد سینما و تلوزیون می کنند.

93237_655

بیوگرافی

  • نام : ریحانه پارسا
  • تاریخ تولد: 1377
  • ملیت : ایرانی 
  • محل تولد: تهران
  • پیشه : بازیگر
  • تحصیلات: لیسانس بازیگری
  • فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد. اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد. ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها