|

عکس بی حجاب روشنک گرامی در جشن کریسمس!

عکس بی حجاب کریسمسی خانم بازیگر روشنک گرامی جنجال به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روشنک گرامی بازیگری که به تازگی در سریال همگناه ایفای نقش کرد و درخشید عکسی از خود در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد. این عکس با بازخورد عجیب کاربران فضای مجازی همراه شد و کاربران واکنش زیادی نشان دادند. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده کنید:

roshanakgerami_1609505561


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


روشنک گرامی: ازدواج کردم! 

روشنک گرامی در برنامه شب یلدا روبیکا به مجری برنامه گفت: من ازواج کردم، تو این کرونا تنها کاری که می شد انجام داد ازدواج کردن بود، اما در ادامه برنامه گفت که شوخی کرده و ازدواج نکرده است. در ادامه شما می توانید ویدیو روشنک گرامی را در زیر متن مشاهده کنید:

بیوگرافی

  • نام:روشنک
  • نام خانوادگی:گرامی
  • تاریخ تولد:1 مهر 1362
  • سالهای فعالیت:از 1389 تاکنون
  • وضعیت تاهل:مجرد

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 مهر 1362 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان لیسانس کارگردانی تئاتر را از دانشگاه آزاد گرفت و لیسانس مهندسی معماری اش را هم از دانشگاه سوره گرفته است. روشنک گرامی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری هم دارد و نگاهش به دنیای بازیگری به منزله شغل نیست و در واقع تنها راه کسب درآمد را بازیگری نمیداند .

roshanakgerami_1513811024

ازدواج

روشنک گرامی بانوی هنرمند کشورمان تابحال ازدواج نکرده و مجرد است.

roshanakgerami_1589478575_1

اولین سریال

روشنک گرامی اولین تجربه جدی بازیگری اش را با سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده رقم زد و در این سریال ایفاگر نقش زهره همسر نیما و عروس مرضیه بود. زهره دختر آرام و محجبه ای بود که به تازگی زندگی مشترکش را با نیما آغاز کرده بود و مشکلات مالی در زندگی آنها وجود داشت. روشنک گرامی بازیگری را با تئاتر و در دوران دانشجویی آغاز کرد و اولین بار سال 1389 در سریال فاصله ها مقابل دوربین رفت و سال 1391 اولین تجربه سینمایی اش با فیلم قاعده تصادف رقم خورد.

roshanakgerami_1591017145

سریال هم گناه

روشنک گرامی بعد از چندین تجربه بازیگری در فیلم های سینمایی و تلویزیونی برای اولین بار در سال 98 در سریال هم گناه برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت.

روشنک گرامی در سریال هم گناه ایفاگر نقش دختری به نام نیکی بود که در آستانه ازدواج با پسرعمه اش امین قرار دارد اما فاش شدن رازهای زندگی خانوادگی او اتفاقات زیادی را در ادامه این قصه رقم زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی