|

صابر ابر در صفحه خود قاتلش را معرفی کرد/ ب. ب کیست و ماجرایش با ابر چیست؟

صابر ابر در صفحه شخصی خود خبر از تهدید جانی خود و خانواده اش داد و درخواست کمک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صابر ابر، بازیگر شناخته شده سینمای ایران با انتشار مطلبی از تهدید جانی خود و اطرافیانش توسط فردی دارای محکومیت‌های قضایی خبر داده و برای مقابله با این شخص تقاضای کمک و همراهی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ این بازیگر، روز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ در توضیح این تهدید در اینستاگرام خود نوشته است:

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم (ب. ب) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روز‌های اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و … … فروگذار نیست.

هتاکی در فضای مجازی و تهیه خوراک کثیف از جنس دروغ با اکانت‌های جعلی و برای صفحاتی که هویتشان معلوم است (تا امروز به آن‌ها نپرداختم، چون در شان من و شما نیست) و نون روز و شب‌شان را از تولید اخبار جعلی بدست میاورند به این خیال خام که با این حاشیه‌های کثیف بتوانند خدشه‌ای به اعتبار حرفه‌ای افراد میان بخشی از جامعه که تمام ماجرا را نمیدانند وارد کند، غافل از اینکه هیچ چیز پنهان نیست و جامعه بسیار آگاه‌تر از آن است.

این یاداداشت یک دلیل مهم دارد

«امنیت زیستن»

برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و، چون میدانم که افراد دیگری نیز در سال‌های گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند (به گواه سوء سابقه قضایی) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم.

تا به امروز از این اعلام خودداری کردم تا اضطرابی را به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهی یافت تا اراذل و همدستان را به قانون سپرد، امیدوارم این یادداشت شروعی باشد برای قطع این جریان من منتظرم تا مراحل قانونی طبق روال پیش رود و از نتیجه شما را بیخبر نخواهم گذاشت.

طبق این نوشته به صورت عمومی اعلام مینمایم در صورتی که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی من از جانب هر شخصی در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبی او را می شناسند. 

از همین‌جا از تمام مقامات مربوطه تقاضای کمک و همراهی دارم تا شاید با اعلام و محکوم شدن افرادی این چنین که سلامت جامعه را مخدوش میکنند عبرتی باشد برای دیگران.

وکلایم مشغول پیگیری‌های قضایی از قوه قضاییه و پلیس امنیت تهران هستند که پس از اخذ اجازه از مراجع قضایی آراء محکومیت، عکس و هویت آن شخص را منتشر خواهم کرد.
tahdid-abar

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابر بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است که از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم «شاعر زباله‌ ها» وارد دنیای سینما شد. 

IMG_02112023_211209_856_x_482_pixel

او فارغ التحصیل رشته مدیریت است و قبل از بازیگری به فعالیت هایی همچون طراحی داخلی و نقاشی علاقه زیادی داشته و در این زمینه به فعالیت مشغول بود

از جمله افتخارات صابر ابر می ‌توان به دریافت جوایز تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش ریچارد سوم از سی‌امین جشنواره تئاتر فجر، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درباره الی از سومین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مینای شهر خاموش از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.
5956667

صابر ابر با دو سریال قورباغه و مترجم تجربه‌های موفقی را نیز در شبکه نمایش خانگی رقم زده است.
biography-saber-abar-30-1

آغاز فعالیت هنری

بازیگری را دوران کودکی شروع کرد اما نه روی صحنه تئاتر یا جلوی دوربین. او می‌گوید: در دوره دبیرستان و راهنمایی و حتی آمادگی لحظه‌های بود که داشتم نقش بازی می‌کردم و خودم آگاه بودم ولی اطرافیانم نه. مثل مردن اول صبح، ترک خانه و از دور پاییدن رفتار دیگران.

او فعالیت در تئاتر را از مدرسه آغاز کرد، بعد از یکی از اجراهای مدرسه‌ای در دوران راهنمایی، توسط خواهر مرضیه برومند که رابط درس ریاضی آن‌ها بوده به خانم مرضیه برومند معرفی می‌شود.
saberabar-b-photokade-1-500x500-1

صابر ابر در ۱۳ سالگی نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه ایفا کرد. سپس در سال ۱۳۷۹ مرضیه برومند در بخش‌های کوتاهی از سریال داستان‌های نوروز از او استفاده می‌کند و ابر بعد از داستان نوروز تصمیم جدی می‌گیرد که همین حرفه را ادامه دهد.

او بعد از مشاوره گرفتن از کسانی مثل مرضیه برومند و مصطفی احمدی به مؤسسه کارنامه معرفی می‌شود. این مؤسسه با مدیریت آموزشی پرویز پرستویی سومین دوره از فعالیت‌هایش را پشت سر می‌گذاشت.

کار اجرا در تلویزیون
Untitled

او فعالیت خود را در تلویزیون با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز کرد و پس از آن هم مسابقاتی نظیر در ۱۰۰ ثانیه را مجری گری کرد و بخش اعظم کارش اجرای برنامه کودکان و نوجوانان در تلویزیون بود.

صابر ابر با بازی در فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی به سینما آمد ولی اولین بار در فیلم دایره زنگی در اکران عمومی یک فیلم سینمایی دیده شد.
84022_758
18-10-21-154196536f67e-50e1-4142-9fa9-8882cb51ca28

او با بازی در سه فیلم یک پذیرایی ساده مانی حقیقی، برف روی کاجها پیمان معادی، انتهای خیابان هشتم علیرضا امینی در سال ۱۳۹۰ سال پرکاری را پشت سر گذاشت.

صابر ابر برای بازی در فیلم سینمایی گس برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور از جشنواره فیلم رم را از آن خود کرد. گس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیارش اسدی زاده ساخته سال ۱۳۹۱ است.

همسر صابر ابر

اطلاعاتی درباره همسر یا ازدواج صابر ابر در دست نیست.

IMG_02112023_190752_800_x_900_pixel

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها